تخت ها به دلیل استفاده ی روزمره از آن ها بسیار مهم هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند. کفی های تخت وسیله هایی هستند که در تخت قرار گرفته و وزن افراد را متحمل می شوند. این وسیله ها بسیار مهم هستند و باید در انتخاب آن دقت بالایی داشته باشیم.

کفی های تخت از نظر جنس

کفی تخ خواب از نظر جنس به دو نوع چوبی و فلزی تقسیم بندی می شوند که هر یک اگر به صورت مناسب انتخاب شوند کاربردی می باشند. معمولا برای تخت های فلزی از کفی تخت فلزی و برای تخت های چوبی از کفی تخت چوبی استفاده می شود اما برخی مواقع مانند کفی های جکدار از فلز می باشند.برای خرید کفی تخت به سایت مراجعه کنید. 

کفی تخت خواب از نظر نوع

کفی تخت خواب دارای دو نوع ساده و جکدار می باشد. کفی های ساده خود به سه نوع تقسیم بندی می شوند که عبارتند از کفی تخت نیم کلاف ، کفی تخت تمام کلاف و کفی تخت بدون کلاف که در دو نمونه ی اول و دوم کفی تخت خواب به راحتی در تخت قرار می گیرد اما در نمونه ی بدون کلاف برای استفاده از آن باید به وسیله ی پیچ آن را به تخت متصل نمود.

کفی تخت جکدار نوعی کاربردی از کفی های تخت است که می توان از فضای داخل تخت استفاده ی مناسبی داشت و وسیله های بسیاری را در داخل تخت قرار داد . کفی های جکدار دارای دوام بالایی بوده که بتوانند فشار ناشی از حرکت و وزن را تحمل کنند . برخی از افراد به داشتن کشو در تخت تمایل دارند و به نظرشان کشو بهتر است اما باید بگوییم که کفی تخت جکدار فضای بیشتری را نسبت به کشو در اختیار شما قرار می دهد و می توانید لوازم بزرگ تری را داخل تخت قرار دهید. همین طور شما می توانید دسترسی راحت تری به هر یک از وسیله ها داشته باشید.برای خرید انواع تخت چوبی به سایت مراجعه کنید. 

برای خرید کفی های تخت با کیفیت حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید بهترین کفی های تخت را خریداری نمایید. برای خرید کفی تخت خواب حتما به جنس کفی و ضخامت آن توجه داشته باشید زیرا کفی های نازک به سرعت آسیب می بینند همچنین چوب به کار رفته در کفی ها بسیار مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد. قیمت کفی تخت نیز از نکات مهم بوده و نباید کفی تخت خیلی ارزانی را تهیه کنید و کیفیت را اصل خرید قرار دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 908
نمایش همه
علاقه مندی ها ()