تخت دو طبقه از دیگر مدل های سرویس خواب تک نفره می باشد. افرادی که با کمبود جا مواجه هستند، می توانند از مزایای خرید تخت دو طبقه برای فرزندان خود استفاده کنند. معمولاً بیشترین کاربرد تخت های دو طبقه در محیط های خوابگاهی است که بتوانند از حداقل فضای اتاق برای استراحت افراد بیشتر استفاده نمایند. امروزه تنوع طرح های این نوع تخت، افزایش یافته است و از متریال با کیفیت در ساخت آنها استفاده می نمایند که مقاومت بالایی در برابر فشار وزن وارده داشته باشد.برای خرید تخت دو طبقه به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع تخت دو طبقه

تخت دو طبقه فلزی و چوبی از جمله دسته بندی های کلی سرویس خواب می باشد. به این ترتیب افرادی که با کمبود اتاق برای هر کدام از فرزندان خود می باشند، می توانند با قیمت ارزان از ویژگی های تخت دو نفره استفاده کنند. متریال به کار رفته در ساخت این نوع تخت، از کیفیت بالا برخوردار است و امکان تعبیه کشو و تاج نیز علاوه بر قرار دادن نردبان فراهم می باشد.

مجموعه های تولیدکنندۀ تختخواب می توانند با توجه به تقاضای بازار، انواع تخت دو طبقه فلزی را در مدل های پرطرفدار بسازند و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. طراحی کلی تخت دو نفره به نحوی است که از دو کشوی بزرگ، یک محافظ در طبقه بالا و نردبان جهت بالا رفتن مورد به طبقه بالا تشکیل شده است.

خرید تخت دو طبقه

هنگام خرید سرویس تخت دو طبقه به یاد داشته باشید که فاکتورهای مهمی چون ابعاد هر کدام از تخت ها، ارتفاع تخت از زمین، ارتفاع بین دو تخت از هم، ابعاد حفاظ تخت، ابعاد میز آرایش، ارتفاع آینه از سطح میز، فضای بین دراور و صفحه میز آرایش، ابعاد نشیمن صندلی میز آرایش، اندازه کشوی زیر تخت و ابعاد نردبان را در نظر داشته باشید. به این ترتیب می توانید انتخاب درستی از تخت مورد نظر خود داشته باشید.

هر کدام از فاکتورهایی که بیان می شود، به نوبۀ خود نقش مهمی در کاربری و زیبایی سرویس خواب خواهد داشت. برای اطلاع از فروش انواع تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت تخت دو طبقه

همانطور که گفته شد، قیمت تخت دو طبقه به کیفیت متریال تشکیل دهندۀ تخت و مدل طراحی تخت دارد. با توجه به اینکه افراد بیشتر زمان خود را به فعالیت های روزمره می گذرانند، از این رو کیفیت خواب تأثیر مستقیم بر روی عملکرد روزانه افراد خواهد داشت. به این ترتیب انتخاب تخت از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید در خرید آن دقت و توجه ویژه ای نمود.

امروزه متراژ خانه ها کاهش یافته و عموم مردم توان مالی برای خرید آپارتمان های بزرگ را ندارند. بنابراین افراد برای آپارتمان های تک اتاق می توانند برای فرزندان خود از تخت خواب دو طبقه استفاده نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب چندین سال است که در زمینۀ تولید و فروش انواع سرویس خواب چوبی و فلزی در تهران فعالیت می کند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()