پوستر ریواری ها نسل جدیدی از کاغذ دیداری ها می باشند که در طرح های زیبا روی کار امدند و توانستند تغییرات بسیار قابل توجهی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کنند. پوستر دیواری ها برخلاف کاغذ دیواری ها که به صورت رولی به فروش می رسد، به صورت قطعه بوده و این قطعات در ابعادی مشخص قرار دارند که در نهایت به هم پیوستن قطعات تصویری کلی مشخص می گردد.

پوستر دیواری می تواند طرح گل یا طبیعت باشد یا طرحی هندسی یا چهره و.... که با توجه به سلیقه و مکان انتخاب می شود. بسیاری از صاحبین کسب و کار از پوسار دیواری مناسب با شغل خود در محل کار استفاده می کنند. در واقع هر طرحی که شما بخواهی  در پوستر دیواری قابل چاپ است، برخی از طرح ها اماده بوده و می توانید ان را خریداری نمایید اما برخی از طرح ها سفترشی است و عکس مورد نظر شما بر روی آن چاپ می شود. اغلب این دیوار پوش در جنس های قابل شستشو می باشند.

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری ها در انواع مختلفی از نظر طرح و رنگ می باشند. طرح پوستر ها می تواند گل سه بعدی باشد یا تصویری از چهره، همچنین اشکال هندسی سه بعدی و طبیعت نیز از انواع زیبای پوستر دیواری ها می باشد.

خرید پوستر دیواری

پوستر دیواری توسط مراکز تولید پوستر دیواری ساخته می شود که در انواع مختلفی تولید شده و می توان نمونه ی دلخواه را از این مراکز خریداری کرد. حال این تولید کنندگان برخی خود فروشنده بوده و به دلیل پخش مستقیم و حذف واسطه ها، پوستر های دیواری با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رسند. شما می توانید خرید خود را مستقیم از تولید کنندگان انجام دهید.

چاپ پوستر دیواری

پوستر دیواری در انواع طرح های مختلف و زیبا به فروش می رسد و معمولا افراد دارای سلیقه های مختلف می توانند نمونه های مناسبی را بیابند اما گاهی طرح خاصی را مدنطر داریم پس می توانیم با مراجعه به مراکز چاپ پوستر دیواری درخواست چاپ پوستر مورد نظر خود را بدهیم. بنابراین ما یک پوستر دیواری اختصاصی داریم که مانند آن در بازار وجود ندارد.

پوستر دیواری ضد آب

نمونه ی جدید پوستر دیواری ها جنس مقاوم و ضد آب دارند و رطوبت تغییری در آن به وجود نمی آورد و زمانی که غبار روی آن را پوشاند می توان با استفاده از یک اسفنج نم دار سطح ان را تمیز کرد همچنین این پوستر ها به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه دوام بالاتری دارند.

نصب پوستر دیواری

پوستر دیواری نصبی شبیه به کاغذ دیواری دارد اما کاغذ دیواری ها در رول ها و یا به صورت متری به فروش می رسد در صورتی که پوستر دیواری دارای یک طرح مشخص در ابعاد معین می باشد مثلا طرح یک چهره یا طبیعت که شامل تکه هایی است که هر تکه باید در جای مشخص خود قرار گیرد تا در نهایت تصویر کامل شود. نصب این دیوار پوش شامل نکاتی است که فرد نصب کننده باید ان را در نطر گیرد و با مهارتی که دارد پوستر را به درستی بر روی دیوار قرار دهد. در صورت نصب نادرست شاهد وجود حباب در پوستر خواهیم بود و نصب قطعات در کنار هم ناهماهنگ بوده و جلوه ای خوب نخواهد داشت. بنابراین حتما از یک فرد ماهر کمک بگیرید. برای خرید پوستر دیواری منظره  به سایت مراجعه نمایید.

استفاده از پوستر دیواری می تواند هم به صورت تنها و هم در کنار کاغذ دیواری باشد که در صورت استفاده از کاغذ دیواری ، نوعی هماهنگ با پوستر دیواری انتخاب می گردد تا تغییری زیبا صورت گیرد بنابراین شما می توانید یکی از دیوار ها را پوستر دیواری زده و در سایر دیوار ها از کاغذ دیواری استفاده کنید.

 فروشگاه دیوار دکور

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()