در بخش طراحی و دکوراسیون داخلی تزئین دیوارها و کف ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و با یک انتخاب مناسب و هماهنگ برای این موارد می توان یک محیط بسیار حرفه ای و شکیل را طراحی نمود. پارکت را می توان در شمار زیباترین و پرطرفدارترین منسوجات چوبی دانست که در دو نوع پارکت و لمینت تولید و  عرضه می شوند، و یک جلوه و پرستیژ زیبا به فضای داخلی ساختمان های مختلف می دهد. لمینت نوعی پارکت مصنوعی می باشد، که در برابر عوامل فیزیکی استحکام و مقاومت بالاتری دارد، و استفاده از آن به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ و همین طور قیمت بسیار پایین تر نسبت به انواع  پارکت  چوبی به اوج خود رسیده است.

این کفپوش های زیبا را می توان به روش های مختلف و با توجه به فضای داخلی ساختمان به صورت های جناغی، هفت و هشت، مورب، شطرنجی، حصیری،خطی و موزایکی بر روی سطوح مسطح و یکدست نصب نمود، و سبک طراحی داخلی ساختمان ها را تغییر داد.  برای خرید پارکت کف مناسب و با کیفیت در ابتدا باید به نوع چوب، کیفیت تولید، برند سازنده، ضخامت پارکت و هماهنگی رنگ آن با محیط و دکوراسیون داخلی ساختمان اشاره کرد، تا بتوان یک محصول بسیار مناسب و باکیفیت را برای ساختمان ها خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. متقاضیان خرید پارکت مناسب و باکیفیت با مراجعه به نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش مستقیم پارکت لمینت می توانند این محصولات را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

ویژگی های انواع پارکت چوبی

انواع پارکت چوبی دارای سطحی مات و مسطح هستند که در رنگ های متنوع و از چوب درختان مختلفی همچون افرا، زبان گنجشک، شاه بلوط، گردو و آلبالو در ضخامت ها و کیفیت های مختلف تولید می شوند و به دلیل حالت طبیعی و زیبای آن همواره مشتریان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. از مهمترین ویژگی های انواع پارکت چوبی می توان به هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری این محصولات اشاره کرد، زیرا به راحتی در صورت پوسته پوسته شدن پارکت کف خانه به دلایل مختلف می توان آن ها را ساب زد و به شکل اولیه درآورد.

از انواع روش های جلادادن پارکت می توان به موم، روغن جلا، روغن الکل، بی رنگ کردن، استفاده از قلمو و غیره اشاره کرد، که سبب می شود این کفپوش های چوبی بسیار جذاب تر و زیباتر به نظر برسن، و نمای زیبایی را به فضای داخلی ساختمان ببخشند. ضد حساسیت بودن، قیمت مناسب، قابلیت جابجایی، دوام بالا، عایق حرارت و صدا و طراحی به روش های مختلف از مهمترین ویژگی های انواع پارکت چوبی است که مشتریان را نسبت به خرید این کفپوش های زیبا ترغیب می کند.

قیمت انواع پارکت چوبی

قیمت انواع پارکت چوبی با توجه موارد و فاکتورهای بسیار زیادی از جمله کشور سازنده، کیفیت تولید، نوع پارکت، ابعاد و ضخامت پارکت و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، که در این میان قیمت پارکت ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی به دلیل استفاده از متریال و منابع داخلی و حذف هزینه های سنگین نقل و انتقال کالا و گمرک بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد، و با توجه به کیفیت بالای این محصولات در سالهای اخیر طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده است.برای خرید پارکت لمینت داچ فلور به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت ارزان قیمت و باکیفیت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس با سالها سابقه درخشان در زمینه فروش پارکت ارزان قیمت و باکیفیت در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی نظیر انواع پارکت های آلمانی، ترکیه ای، چینی و بلژیکی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال نماید. متقاضیان خرید پارکت چوبی در طرح ها و رنگ های متنوع با کیفیت های تضمین شده می توانند به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرده و با توجه به بودجه و سلیقه خود این محصولات را انتخاب کرده و سفارش دهند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1092
نمایش همه
علاقه مندی ها ()