سقف کاذب و اطلاعاتی در مورد آن:

سقف کاذب به عنوان یک لایه تزئینی برای سقف اصلی به حساب می آید که این پوشش زیبایی سقف را بسیار افزایش داده و باعث می ‌شود تمام ایراد هایی که روی سقف موجود است و جلوه خوبی ندارند را پنهان کند. سقف کاذب به عنوان سقفی دوم قرار می ‌گیرد و روی همان سقف اصلی قرار خواهد گرفت. این سقف ها به عنوان یک پوشش جهت جلوگیری از صدا و حرارت است و به عنوان عایق عمل می کند. با توجه به کاربرد و محل نصب آن ها از جنس های متفاوتی استفاده می شود و با توجه به ویژگی های مکان مورد هدف برای نصب می توان هر سقف را در مکان مناسب خود نصب نمود. ساخت این سقف کاذب توسط متخصصانی صورت می گیرد و نصب آن ها نیز به خودی خود نیازمند کسب مهارت از آموزشگاه ها و موسسه های فنی و حرفه ای می باشد. زیرا این کار باید با دقت و ظرافت تمام صورت گیرد که به سازه و محل نصب آن و افرادی که در آن محیط تردد دارند آسیب وارد نکند. بنابراین اگر مایل به نصب این سقف ها هستید حتما از موسسات مربوط به دکوراسیون های داخلی که دارای مجوز و مهارت هستند استفاده کنید، تا دچار مشکل در دراز مدت نشوید. سقف های کاذب باید از جنس موادی باشند که دارای وزن سبک و مستحکمی باشند که در هنگام بروز حوادث در صورت تخریب ایجاد صدمه و آسیب برای افراد نکند. بنابراین سازندگان این سازه ها برای به دست گرفتن بازار های این سقف های کاذب، در ایجاد قابلیت های جدید و بالا بردن سطح کیفیت آن ها در رقابت هستند. این سقف ها مانند تمام ابزار های ساخت بشری از معایب و مزایای زیادی برخوردار هستند که می توان به مواردی اشاره کرد.

سایر اطلاعات در مورد سقف کاذب:

سقف کاذب همان نمونه مصنوعی سقف های موجود در اماکن است که نصب راحت آن ها و در عین حال زیبایی خیره کننده و تنوع بسیار بالایی که دارد بسیار مورد استقبال است. این سقف ها به نوعی باعث کاهش اتلاف انرژی هم شده اند و می توان از آن ها برای عایق شدن سقف در برابر صدا و تا حدودی حرارت استفاده نمود. البته سقف های کاذب هم مانند دیگر دست سازه های بشری بدون عیب و ایراد نیست و دارای معایب مربوط به خود است که باید قبل از استفاده از آن ها به همه ی جنبه های آن توجه کرد که مبادا موجب پشیمانی و وارد کردن خسارت های زیاد به افراد شود. این سقف ها در کار کسانی که کار دکوراسیون داخلی را انجام می دهند، بسیار حائز اهمیت می باشد. به گونه ‌ای که با ترکیب شکل های مختلف و اشکال هندسی گوناگون جلوه بسیار زیبایی را برای بیننده تولید می ‌کند. برای خرید موکت به سایت مراجعه کنید.

طرح های موجود از سقف کاذب بسیار زیاد بوده و باب سلیقه ی همه قشر از آدم ها خواهد بود که با توجه به مکان مورد نظر از طرح ها و جنس های مختلفی از این سقف ها استفاده می شود و کاربرد آن ها در منازل باعث مجلل به نظر رسیدن منزل می شود. اگر شخص سازنده از مهارت بالایی برخوردار باشد می تواند سقف را به گونه ای بسازد که تشخیص کاذب بودن آن برای هر کسی مقدور نباشد. البته ناگفته نماند که تمیز کردن این نوع سقف ها بسیار دشوار بوده و نیاز به مهارت دارد چون امکان آسیب به آن بسیار زیاد است. نصب سقف کاذب با این که شاید امکان ایجاد خطر برای شخص داشته باشد اما به عنوان یک حرفه با درآمد کافی برای کسانی که علاقه مند به آن می باشند، در آموزشگاه ها و یا به صورت تجربی از کسانی که در این حرفه موفق هستند، کسب مهارت کنند و به درآمد زایی بسیار بالایی برسند زیرا دکوراسیون و طراحی های مربوط به آن امروزه از مشاغل پر درآمد محسوب می شود.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 888
نمایش همه
علاقه مندی ها ()