تابلو یکی از مهمترین و موثر ترین پارامترهای زیبایی و هماهنگی اشیاء در کوراسیون داخلی ساختمان ها می باشد، که در اولین نگاه افراد را متوجه نوع و سبک دکوراسیون ساختمان ها می کند. این اشیاء بسیار زیبا و ارزشمند به دیوارهای بی جان ساختمان روح می دهند و خود به تنهایی عامل ورود انرژی به محیط هستند، و کار طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان با استفاده از آن ها به پایان می رسد. انتخاب درست و هوشمندانه تابلو یکی از مهمترین نکاتی است که دکوراتورها باید مورد بررسی قرار دهند، هر اثر هنری از جمله تابلو نقاشی در اصل با هدف خاصی به تصویر کشیده شده است و حاوی پیامی خاص می باشد، به همین دلیل است که ارتباط معنایی  تابلو ها با دیگر عناصر و اشیاء داخلی ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان یک طراحی داخلی بی عیب و نقص را به نمایش گذاشت. بعد از تزئین دیوارها با استفاده از روکش های مختلفی همچون رنگ روغن و کاغذ دیواری نوبت به استفاده از انواع تابلو نقاشی می رسد، البته این اشیاء در قالب های مختلفی از قبیل تابلو فرش، تابلو گالری، باکس های دیواری و بسیاری محصولات دیگر نیز طراحی می شوند، که به خوبی پاسخگوی تمامی سلیقه ها هستند.

قیمت تابلو

قیمت تابلو با توجه به موارد و پارامترهای بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود، برای مثال انواع تابلو نقاشی را می توان با توجه به نوع و سبک طراحی در گروه های مختلف قرار داد، تابلو رنگ روغن، آبرنگ، تصاویر پرتره، تابلو منظره و طبیعت و بسیاری دیگر از انواع تابلو دیواری که در گالری ها و یا فروشگاه های معتبر تزئینات داخلی ساختمان به فروش می رسند از نظر قیمت و کیفیت تولید دارای تفاوت های بسیار زیادی هستند. برخی از انواع تابلو نقاشی که حاصل کار هنرمندان قدیمی بوده اند در شمار آثار بسیار نفیس و ارزشمندی قرار دارند، که مانند یک کالای لوکش و گرانبها باید از آن ها مراقبت نمود، زیرا ارزش ریالی بسیار بالایی دارند.

سبک های تابلو نقاشی

سبک های تابلو نقاشی در معرفی آن ها بیشترین تاثیر را به همراه دارند، این سبک ها را می توان در گروه های مختلف سبک های مدرن، مینیمال، کلاسیک، کوبیسم، رئال، انتزائی و بسیاری موارد دیگر قرار داد، که در انتخاب آن ها باید بسیار دقت کرد و متناسب با سبک چیدمان و اثاثیه ساختمان یک تابلو بسیار مناسب متناسب با هدف طراحی داخلی انتخاب کرد. برای مثال استفاده از انواع تابلو نقاشی کلاسیک از نوع رنگ روغن در مقایسه با دیگر تابلو ها قدری بالاتر است، که البته کیفیت این تابلو ها توجیح بسیار خوبی برای این اختلاف قیمت می باشند.

خرید تابلو ارزان قیمت

قیمت تابلو با توجه به موارد ذکر شده متغییر است و معمولا با توجه به حجم و سبک کار و نوع متریال مصرفی محاسبه و تعیین می شود، اما متقاضیان خرید تابلو ارزان قیمت و باکیفیت می توانند با مراجعه به وب سایت های معتبر شرکت های تزئینات داخلی ساختمان و گالری های نقاشی محصولات مورد نظر خود را در میان انبوه بسیار زیادی از تابلو ها بدون صرف هزینه و زمان اضافی انتخاب نمایند، و این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا درب منزل خود دریافت نمایند. برای اطلاع از فروش تابلو های گرافیکی به سایت مراجعه کنید.

فروش آنلاین تابلو نقاشی

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و فعال ترین شرکت های عرضه و فروش آنلاین تابلو نقاشی در سبک ها و اندازه های مختلف است، که تمامی محصولات خود را با ارزان ترین قیمت و به مطمئن ترین روش ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید انواع تابلو نقاشی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند پس از مشاهده لیست کامل محصولات آن در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و تکمیل فرایند خرید اقدام نمایند، تا محصولات مورد نظر خود را به سرعت تحویل بگیرند و مورد استفاده قرار دهند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()