این که محیط و فضای پیرامون خود را متناسب با ذوق و سلیقه خود تزئین کنیم، هنری است که قدمت آن به هزاران سال پیش می رسد، و اکنون مردم آن رابه عنوان طراحی دکوراسیون داخلی می شناسند، که با استفاده از آن می توانند فضای ساختمان خود را به صورت کاملا کاربردی و مهندسی به بهترین روش ممکن دیزاین کنند، و از تمامی فضاهای مثبت و منفی ساختمان به بهترین روش ممکن استفاده نمایند. طراحی دکوراسون داخلی در اصل ترکیب مهندسی معماری با هنر می باشد، که در دوران اخیر با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم مواجه شده است، زیرا تمایل افراد به زندگی در یک محیط آرامش بخش و در عین حال کاربردی و جذاب برای کاهش استرس های محیط کار و بدست آوردن انرژی از دست رفته در طول روز بسیار بیشتر از قبل شده است. با استفاده از متریال مختلف می توان ساختمان ها را به شکلی بسیار مدرن و جذاب طراحی کرد به طوریکه تحسین همگان را به همراه داشته باشد، برای مثال طراحی دکوراسیون داخلی با چوب که بیشتر در سبک روستیک مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از پر طرفدارترین سبک های دکوراسیون منازل و ویلاها می باشد. قیمت طراحی دکوراسیون داخلی نیز با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله انتظارات مشتریان، مساحت ساختمان، نوع متریال مصرفی، کیفیت طراحی و اهداف پروژه محاسبه و تعیین می شود، و در همان ابتدای پروژه به مشتریان به صورت تقریبی از سوی شرکت طراحی دکوراسیون داخلی اعلام می شود.

اهداف طراحی دکوراسیون داخلی

اهداف طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان یکی از مهمترین مباحث در بخش طراحی و دیزاین ساختمان می باشد، برای مثال در طراحی دکوراسیون منازل مسکونی و ویلاهای شخصی مهمترین مباحثی که مطرح است، سلیقه مشتریان، انتظارات آن ها از نوع طراحی ساختمان، سبک طراحی و ترکیب آن با ایده های جدید دکوراتورها و بسیاری موارد دیگر می باشد، تا با استفاده از آن بتوانند یک محیط بسیار زیبا، جذاب، آرامش بخش و دلنشین را طراحی کنند. اگر اهداف پروژه را به درستی مورد بررسی قرار داد، می توان با محدودیت ها و خواسته های مشتریان در طراحی به خوبی آشنا شد و پلان ها و نقشه های خود را بر پایه همین موارد ارائه داد تا مشتریان را به بهترین روش ممکن به اهدافشان رساند. استفاده از سبک های مدرن، کلاسیک، مینیمال، سنتی، اسلامی، اروپایی، مصری، هندی و غیره که در شمار طرح های شناسنامه دار و پر طرفدار می باشند و ترکیب آن ها با ایده های خود از مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد.

عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی

عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان را می توان به خط، شکل، نور، رنگ و بافت تقسیم بندی کرد برای مثال اگر از سبک کلاسیک و یا روستیک استفاده می کند، به بافت چوبی و طبیعی اشیاء و اجزاء ساختمان دقت کنید و همراه با المان های طبیعی و مصنوعی، نورپردازی را به بهترین روش ممکن به انجام برسانید. استفاده از گل های آپارتمانی، رنگ آمیزی، یا انتخاب کاغذ دیواری و پوستر دیواری مناسب،پارتیشن بندی در صورت نیاز، کتابخانه، شومینه، کفپوش مناسب، مبلمان، استفاده از تابلو های نقاشی متناسب با سبک دکوراسیون و غیره از دیگر عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان است، که دکوراتور ها باید به صورت اصولی و حرفه ای نسبت به انتخاب آن ها اقدام نمایند.

طراحی دکوراسیون داخلی ارزان قیمت

گروه معماری و دکوراسیون هیرادانا از فعالان با سابقه و معتبر در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی ارزان قیمت و باکیفیت برای تمامی ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و ویلاها می باشد، که با استفاده از یک تیم حرفه ای و خبره از مهندسین، دکوراتورها و معماران باسابقه توانسته بهترین و مناسب ترین طراحی های ساختمانی را به مرحله اجرا برساند. برای مشاهده نمونه کارها و رزومه ی این شرکت فعال و حرفه ای کافیست به سایت هیرادانا مراجعه نماید، و در صورت تمایل پروژه های خود را به این مجموعه معتبر بسپارید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 907
نمایش همه
علاقه مندی ها ()