کفسازی ساختمان ها از مهمترین مسائلی است که در زمینه های بسیار زیادی از جمله بهداشت محیط، طراحی داخلی و زیبایی و جذابیت ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد و هر مشتری بسته به سلیقه و بوجه خود از انواع روش های کفسازی مانند پارکت، پارکت لمینت و سنگ های مختلف ساختمانی مانند مرمر، سرامیک و غیره استفاده می کند، تا یک فضای شیک و ایده آل را برای ساختمان خود ترسیم نماید. در میان تمامی متریال نام برده شده پارکت چوبی برای کف ساختمان از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار است که از مهمترین دلایل آن می توان به عایق بودن آن در برابر صدا و حرارت، ضد حساسیت، قابلیت جابجایی، دوام بسیار بالا، قیمت مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، زیبایی ساختمان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سبب شده روز به روز بازار فروش پارکت کف خانه رونق بیشتری بگیرد و به طرفداران آن افزوده گردد. استفاده از این روکش های چوبی جذاب و خیره کننده برای تمامی قسمت های ساختمان امکان پذیر است، و می توان از طرح های جداگانه برای پارکت کف پذیرایی، پارکت اتاق خواب و راه پله استفاده کرد، و مطابق با دکوراسیون ساختمان این فضاها را طراحی نمود، تا جلوه بیشتری به محیط اطراف داده شود.

قیمت پارکت

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای انتخاب پارکت قیمت آن می باشد، این روکش های زیبای چوبی با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارند در قیمت ها و کیفیت های بسیار متفاوتی عرضه می شوند، که هر فردی متناسب با بوجه خود می تواند نمونه ای از آن ها را انتخاب نماید. پارکت ها از جمله منسوجات چوبی می باشند که بر حسب کیفیت چوب و ضخامت آن قیمت گذاری می شوند و البته در تناژ رنگی متفاوتی از رنگ های تیره و روشن به بازار عرضه می گردند، که طراحان داخلی و پیمانکاران  انواع پارکت سفید و تیره را بسته به سبک چیدمان و اثاثیه ساختمان خود انتخاب می کنند، تا از هر لحاظ هماهنگی و هارمونی محیط حفظ شود. نوع و کیفیت پارکت، برند سازنده، ضخامت، مقاومت ، رنگ و بسیاری موارد دیگر از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت پارکت می باشند، که متقاضیان خرید انواع پارکت و پارکت لمینت باید به آن توجه کنند.

انواع پارکت

پارکت کف ساختمان را با توجه به نوع و کیفیت آن ها می توان در دو گروه کلی پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد، که در برخی مشخصه های فیزیکی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. پارکت لمینت در واقع نوعی پارکت مقاوم سازی شده در برابر رطوبت، خراش و ضربه می باشد، که در مقایسه با انواع پارکت چوبی دوام بیشتری دارد، این نوع از روکش های چوبی در مراحل تولید سطح آن ها با استفاده از ماده ای به نام HDF پوشیده شده است، که مانند یک عایق یا لایه محافظ از آن ها مراقبت می کند، و معایب نگهداری و استفاده از انواع پارکت کف چوبی را به کمترین میزان آن می رساند، از دیگر خصوصیات انواع پارکت لمینت می توان به رنگ درخشان تر و شفافیت بیشتر آن در مقایسه با پارکت های چوبی اشاره کرد. خرید پارکت ارزان و باکیفیت از مهمترین نیازهای مشتریان در بازارهای خرید و فروش پارکت می باشد، که معمولا از طریق مراکز معتبر و نمایندگی های عرضه کننده این محصولات در برندهای معتبر داخلی و خارجی در مقایسه با بازار آزاد بسیار منصفانه تر می باشد، و متقاضیان خرید پارکت به راحتی می توانند سفارشات خود را در تعداد دلخواه به صورت مجازی ثبت نمایند و محصولات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند.برای خرید پارکت لمینت آلمانی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی ساختمان دکور آفیس از محبوبترین و معتبرترین مراکز فروش پارکت با مناسب ترین قیمت می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان لیست کامل انواع پارکت و پارکت لمینت را در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی مشاهده کرد، و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین این محصولات نمود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()