پارکت از زیباترین و پرکاربرد ترین مصنوعات چوبی است، که در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود، و به فضای زندگی و کار زیبایی و جذابیت بسیار زیادی می بخشد، به همین دلیل است که خرید پارکت در دهه های اخیر بسیار پر متقاضی بوده است. پارکت ها در انواع مختلف ساده و لمینت تولید می شود، این پارکت ها از نظر مشخصات فنی و کیفیت بایکدیگر متفاوت هستند، و قیمت خرید پارکت در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد. پارکت ها را می توان در زمره زیبا ترین کفپوش های ساختمانی قرار داد، که به تمامی محیط های مسکونی، تجاری، ورزشی، آموزشی و ویلاها، گرما و زیبایی می بخشند. این مصنوعات پوبی زیبا و با کیفیت دارای دوام بسیار بالا، قابلیت جابجایی، قیمت مناسب و تنوع رنگ بسیار بالا هستند و با تمامی فضاهای ساختمانی و انواع دکوراسیون های کلاسیک، مدرن، روستیک، ویلایی و غیره هماهنگ می شود. خرید پارکت هم مانند دیگر محصولات تولیدی و خدماتی دیگر به دو صورت آنلاین و حضوری انجام می شود، و متقاضیان خرید انواع پارکت در طرح ها و رنگ های مختلف می توانند با صرف کمترین هزینه و زمان به صورت آنلاین تمامی محصولات را مشاهده کرد، و نسبت به سفارش و خرید پارکت و باکیفیت  اقدام نمود، علاوه بر این نیز می توان با مشاوران شرکت های فروش پارکت به صورت آنلاین نیز صحبت کرد و از خدمات مشاوره ای آن ها استفاده کرد، تا بتوان بهترین انتخاب را در میان صد ها طرح و رنگ از این محصول داشت.

خرید پارکت لمینت

خرید پارکت لمینت از  رونق بسیار بیشتری نسبت به انواع پارکت چوبی برخوردار است، و از مهمترین دلایل این امر می توان به مقاومت بسیار بالای این کفپوش ها در برابر  رطوبت و ریزش آب اشاره کرد. مزایای انتخاب و خرید پارکت لمینت مناسب تنها به موارد فوق محدود نمی شود و می توان مثال های بسیار زیادی از آن را ارائه داد، که تعدادی از آن ها در ادمه مطرح می شود. مقاومت در برابر اشعه UV، مقاومت بسیار بالا در برابر  آتش و خاکستر ، به راحتی روی آن لکه ایجاد نمی شود، در برابر فشار مقاومت خوبی دارد، حساسیت آلرژیک ایجاد نمی کند، به راحتی به یکدیگر متصل و چفت می شوند و هیچ گونه جای درزی را باقی نمی گذارند، به همی دلیل است که روز به روز به تعداد متقاضیان خرید پارکت لمینت افزوده می شود.

نصب انواع پارکت

از مهمترین عواملی که در طراحی و جذابیت انواع کفپوش های چوبی تاثیر بسیار زیادی دارد، و سبب رونق گرفتن خرید پارکت و لمینت شده است می توان به شیوه ی نصب این کفپوش ها اشاره کرد، که در انواع  مورب، خطی، هفت و هشت و غیره می توان آن ها نصب و اجرا نمود، و فضای محیط را بسیار ایده آل و جذاب تر  نمود، برای مثال نصب پارکت به صورت هفت و هشت فضای داخلی ساختمان را بزرگتر و زیباتر به نمایش می گذارد. قیمت خرید پارکت بسته به ضخامت، کیفیت، برند سازنده و رنگ آن ها متفاوت است و معمولا این محصولات را با استفاده از چوب درخت گردو، بلوط، راش، افرا و گیلاس  تولید و عرضه می کنند. برای اطلاع از فروش پارکت لمینت ضدآب به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت با ارزان ترین قیمت

شرکت های بسیار زیادی در زمینه عرضه و فروش پارکت با ارزان ترین قیمت در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند، که از مجرب ترین و محبوب ترین آن ها می توان به مجموعه معتبر دکور آفیس اشاره کرد، که تمامی محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین به دست مشتریان آن در سراسر کشور می رساند. متقاضیان خرید پارکت و پارکت لمینت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز معتبر نصب و فروش می توانند با مشاهده لیست کامل محصولات آن نصبت به سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند، و محصولات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گواهینامه اصالت کالا خریداری نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 980
نمایش همه
علاقه مندی ها ()