پرده تصویری از جمله سبک های جدید پرده های چاپی است که مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و کاربرد گسترده ای دارد. پرده از مهم ترین لوازم تزئینی است که در چیدمان خانه های ایران نقش بسزایی را ایفا می کند. انتخاب پرده به نوبۀ خود زیبایی دکوراسیون را بهبود می بخشد. از گذشته تا به امروز هدف از نصب پرده ها این است که از عبور نور به داخل ساختمان جلوگیری کنند و بدین وسیله بتوانند پنجره ها پوشش دهند. از این رو به دلیل اهمیت استفاده از پرده در محیط دکوراسیون، تولیدکنندگان را ترغیب نمود که بر جنبۀ زیبایی آن توجه داشته باشند. در نتیجه شاهد تولید پرده های چاپی چون انواع پرده تصویری هستیم. همانطور که می دانید چند سال اخیر چیدمان لوازم و طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در نتیجه خرید پرده تصویری که قابل شستشو و مقاوم در برابر تابش نور خورشید هستند، طرفداران زیادی در سراسر کشور پیدا کرده است. در نتیجه افرادی که برای آنها جنبۀ زیبایی شناختی دکوراسیون اهمیت زیادی دارد، می توانند تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون محل زندگی خود ایجاد کنند. بدین ترتیب علاوه بر آنکه زیبایی دکوراسیون را بهبود می بخشید، می توانید از زیبایی تصاویر این پرده ها در نمای دکوراسیون استفاده نمائید.

خرید پرده تصویری

خرید پرده تصویری با سبک پرده های چاپی تولید می شود. در واقع تصاویر بر روی پرده ها چاپ می شود. انتخاب پرده مناسب نقش بسزایی در زیبایی بخش های مختلف ساختمان دارد. در گذشته تنها از پرده های ساده استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان تغییرات متنوعی بر روی طراحی پرده ها بوجود آوردند. در نتیجه پرده های طرح دار با جنس های متفاوت به بازار عرضه شدند. معمولاً پرده ها از نظر جنس به دسته بندی های پرده مخمل، پرده کتان، پرده حریر، پرده نخی و غیره تقسیم شده اند. از این رو تلاش نمودند که بتوانند با طرح های زیبا تزئین نمایند. چاپ پرده های تصویری نیز به عنوان یکی از سبک های جدید تولید پارچه مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. از این رو افرادی که علاقه مند به داشتن پرده ای با طرح خاص برای اتاق یا سالن پذیرایی منزل خود می باشند، می توانند از مزایای این نوع پرده ها استفاده کنند.

به عنوان مثال انتخاب پرده تصویری طرح کودکانه بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های کودکان می باشد، که از تصاویر کاراکترهای انیمیشنی برای چاپ تصاویر بر روی این پرده ها استفاده می کنند که جذابیت زیادی برای کودکان شما در سنین کم خواهد داشت. همچنین انواع پرده تصویری با طرح های مناظر طبیعی، طرح های کلاسیک، مدرن، تصاویر سه بعدی، تصاویر تلفیق خط نستعلیق و تصویر و ... نمونه های دیگری از طرح های مناسب برای پرده های چاپی است که در اندازه های مختلف تولید می شوند.

نکتۀ قابل توجهی که برای خرید پرده باید در نظر داشته باشید، این است که بر اساس ابعاد پنجره، ابعاد پرده در نظر گرفته می شود. هزینۀ پرده تصویری به ابعاد، جنس و سبک طرح پرده بستگی دارد. در نتیجه افراد مختلف با سطح درآمد اندک نیز می توانند بر اساس بودجه و توان مالی خود، خرید مناسب ترین طرح پرده تصویری را برای دکوراسیون سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق ها داشته باشند. با توجه به محل قرارگیری پنجره و درب بالکن بهتر است که در انتخاب طرح پرده توجه بیشتری نمائید. چرا که طرح و رنگ بندی پرده باید متناسب با رنگ بندی لوازم دکوراسیون در نظر گرفته شود. برای اطلاع از پرده چاپی طرح کودک به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس جزء یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی عرضۀ لوازم دکوراسیون داخلی از جمله پرده های تصویری یا چاپی در طرح های مجلل و کلاسیک در تهران فعالیت می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()