دیوار ها در شمار مهمترین نقاط کلیدی در دکوراسیون ساختمان ها می باشند که توجه تمامی مخاطبان را به خود جلب می کنند، به همین دلیل است، که برای تزئین و زیبایی آن ها از روکش های رنگ روغن و انواع دیوارپوش های کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی استفاده می شود، اما نمای دیوارها به همین مسائل محدود نمی شود و معمولا برای طراحی آن ها از اکسسوری هایی مانند تابلو، مجسمه، تصاویر سه بعدی و غیره استفاده می شود. استفاده از تابلو نقاشی بر روی دیوار های سالن پذیرایی و کنار میز ناهارخوری جذابیت بسیار زیادی به فضای داخلی ساختمان می دهد، البته در صورتیکه این تابلو ها را هماهنگ با جنس و نوع مبلمان و سبک دکوراسیون ساختمان انتخاب کرد، این جذابیت دوچندان می شود. نقاشی یک اثر هنری و بسیار دلنشین برای تمامی افراد می باشد و تاثیر آن را در آرامش و جذابیت محیط نمی توان نادیده گرفت. استفاده از تابلو کلاسیک و مدرن، سنتی، آبرنگ، تابلو نقاشی کودکانه و غیره در دکوراسیون ساختمان کار طراحان را کامل می کند، و یک دکوراسیون بی عیب و نقص را به نمایش می گذارد. قیمت تابلو  نقاشی و  طراحی برحسب کیفیت و نوع تابلو متفاوت است، که از مهمترین دلایل اختلاف قیمت آن ها می توان به متریال مصرفی در ساخت هر کدام از آن ها اشاره کرد.

ویژگی های انتخاب تابلو مناسب

انواع تابلو نقاشی، خط نقاشی، طراحی، تابلو فرش و غیره را معمولا بر روی دیوارهای بزرگ در جلوی افق دید مخاطبان و مشتریان قرار می دهند، این تابلو ها معمولا در ابعاد بزرگ هستند، و به خوبی افق دید مخاطبان و متقاضیان را پر می کند، بنابراین در هنگام خرید تابلو مناسب باید تمامی جنبه های طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان را رعایت نمود، تا انتخابی مناسب و تاثیر گذار بتوان داشت. از مهمترین ویژگی های انتخاب تابلو مناسب می توان به هماهنگی معنایی تابلو با سبک چیدمان منازل و ساختمان های دیگر اشاره کرد، به این معنی که اگر چیدمانی با سبک کلاسیک دارید، حتما از انواع تابلو نقاشی کلاسیک استفاده کنید، که علاوه بر هماهنگی موضوعی با رنگ ها و دیگر اشیاء دکوراتیو ساختمان از نظر رنگ و ابعاد هارمونی داشته باشد، بهتر است برای تمامی دیوارها از یک تابلو خاص استفاده نکنید و متناسب با سبک طراحی از تابلو های مناسب و متنوعی استفاده نماید، تا فضای ساختمان و دیوارها خسته کننده نباشد. یکی دیگر از مواردی که باید در انتخاب و خرید تابلو نقاشی ارزان مورد نظر مد نظر قرار داد، ابعاد تابلو می باشد باید از انواع تابلو های کوچک برای دیوارهای بزرگ و بالعکس استفاده نکرد، تا تاثیر بهتری را بتوان در دکوراسون ساختمان ایجاد کرد.

تابلو نقاشی منظره

تاثیری که طبیعت در آرامش فکری و ضمیر باطنی افراد به جای می گذارد را نمی توان انکار کرد، به همین دلیل است که در میان تمامی تابلوهای نقاشی موجود در بازار  بیشترین طرفدار را انواع تابلو نقاشی منظره و طبیعت دارد، این تابلو ها برای مکان های عمومی، خصوصی، منازل و ویلاها با توجه به سبک دکوراسیون آن ها ایده آل می باشند. قیمت انواع تابلو نقاشی با توجه به سبک طراحی، ابعاد و اندازه، زمینه کاری، نوع تابلو و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و می توان آن ها را به راحتی از مراکز معتبر فروش تابلو با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد. برای خرید تابلو های طبیعت و منظره به سایت مراجعه کنید. 

فروش تابلو نقاشی ارزان

مجموعه فروشگاهی دکور آفیس از معتبرترین مراکز فروش تابلو نقاشی ارزان و باکیفیت در انواع طرح های منظره، کلاسیک، مدرن، خطی، سنتی، خط و نقاشی و کودکانه می باشد. برای مشاهده انواع محصولات این مرکز معتبر می توان به سایت اینترنتی دکورآفیس مراجعه کرد، و انواع تابلو نقاشی را به راحتی سفارش داد، و خریداری نمود. ارسال سریع و مطمئن، قیمت مناسب و ضمانت کالا از مهمترین مزایای خرید از این مرکز معتبر تزئینات و دکوراسیون ساختمان می باشد.

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()