پارکت از جذاب ترین نوع کفپوش های ساختمانی است، که پرستیژ، جذابیت و نمای بهتری به فضای داخلی انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و غیره می دهد، این دسته از مصنوعات چوبی در کیفیت ها و طرح ها و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند، و اکثر طراحان داخلی و دکوراتورها از آن ها برای تغییر سبک دکوراسیون ساختمان با مناسب ترین قیمت استفاده می کنند. موازییک، سرامیک، سنگ های مرمر، پارکت، پارکت لمینت، کفپوش های PVC و غیره از انواع کفپوش های ساختمانی هستند، که طرفداران بسیار زیادی دارند، و در میان آن ها پارکت و انواع آن به دلیل گیرایی و گرمایی که به محیط می بخشند، بیشتر مورد توجه پیمانکاران، معماران، دکوراتورها و غیره قرار گرفته اند، این منصوجات چوبی به راحتی با دکوراسیون های مختلف هماهنگ می شوند.  در تمامی سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی از قبیل سبک های مدرن، لوکس، کلاسیک، سنتی، روستیک و اسلامی می توان از انواع پارکت و پارکت لمینت به همراه کاغذ دیواری های مناسب و با کیفیت استفاده کرد، تا بتوان به بهترین حالت ممکن هدف از طراحی داخلی ساختمان را به نمایش گذاشت. روکش های فشرده شده و باکیفیت پارکت را معمولا از چوب درختان بلوط، راش، افرا، گیلاس و  گردو می سازند، که هر کدام از آن ها از نظر کیفیت، ابعاد، ضخامت و نوع فرآوری و ساخت دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند، و به راحتی می توان نیاز بازارهای خرید و فروش پارکت را با استفاده از آن ها مرتفع نمود. شیوه نصب و چیدمان انواع پارکت از دیگر نکاتی است، که باید به صورت کاملا اصولی انجام شود، این نوع از کفپوش ها را می توان در طرح های مختلف جناغی، آجری، لوزی، هفت و هشت،حصیری، خطی ساده و خطی مورب متناسب با ذوق و سلیقه ی مشتریان پیاده سازی و اجرا نمود.

انتخاب پارکت مناسب

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، پارکت ها را می توان در تمامی بازه های قیمتی موجود در بازار برحسب بوجه، هارمونی و سلیقه خود انتخاب و خریداری کرد، این محصولات چوبی دارای مزایای بسیار زیادی از قبیل قابلیت جابجایی، هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار پایین، قیمت مناسب، کیفیت و دوام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و شست و شو و غیره می باشند، که تقریبا همگان را برای خرید و استفاده از آن آماده می کند، اما انتخاب پارکت مناسب برای محل زندگی یا محل کار نیازمند توجه به برخی اصول مهم و اساسی از قبیل میزان تردد، کیفیت ساخت، ضخامت پارکت، ضریب مقاومت در برابر شست و شو و برند سازنده می باشد، زیرا دوام و ماندگاری این محصولات تا حد بسیار زیادی وابسطه به کشور سازنده آن ها می باشد، بنابراین از مهمترین نکات در انتخاب پارکت مناسب و باکیفیت توجه به برند سازنده آن می باشد، این محصولات در انواع برندهای مختلف ایتالیایی، چینی، ایرانی، آلمانی و غیره تولید می شوند، که در این میان انواع پارکت های ایرانی و  چینی از قیمت ارزان تری نسبت به دیگر پارکت ها برخوردار هستند، و به دلیل قیمت بسیار مناسب سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص داده اند. برای خرید پارکت لمینت ایرانی به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع پارکت ارزان قیمت

مجموعه بزرگ دکور آفیس از معتبرترین نمایندگی های آنلاین و فعال فروش انواع پارکت ارزان قیمت و باکیفیت می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با شناسنامه و مشخصات فنی کالا در  برند های مختلف و معتبر داخلی و خارجی در سایت فروشگاهی خود قرار داده است. متقاضیان خرید انواع پارکت چوبی، پارکت لمینت و پارکت های PVC با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می توانند در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین این محصولات نمایند. ارسال سریع و مطمئن به سراسر دنیا و قیمت مناسب همراه با تضمین کیفیت و اصالت کالا از مهمترین امتیازاتی است، که با خرید از این مرکز معتبر به دست می آورید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 990
نمایش همه
علاقه مندی ها ()