پارکت یکی از پرفروش ترین محصولات کفپوش می باشد که در ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. در نتیجه افرادی که تمایل به تغییر دکوراسیون داخلی و یا نوسازی ساختمان را دارند، بر روی گزینۀ تغییر کفپوش تمرکز می کنند چون جنس، طرح، رنگ و کیفیت کفپوش به نوعی جلوه و نمای خود را به دیگران نشان می دهد. چرا که کف پوشش گسترده ای دارد و ایجاد تغییر در کف ساختمان، به نوعی چشمگیر و قابل توجه می باشد. خرید و فروش پارکت ایرانی همانند برندهای خارجی مورد استقبال خریداران قرار گرفته است چون از نظر کیفیت مشابه برندهای خارجی می باشند. ضمن آنکه ساخت پارکت های داخلی تحت لیسانس استاندارد کشورهای معتبر انجام می شود و این مسئله بر روی کیفیت پارکت ها تأثیرگذار می باشد. برای خرید انواع پارکت به سایت مراجعه نمایید. 

خرید انواع پارکت با دوام

اگر قصد نوسازی ساختمان را دارید، می توانید با خرید پارکت با دوام و ضد آب را به عنوان گزینۀ پوشش کف انتخاب نمائید. پارکت چوبی و لمینت دو نوع معروف این کفپوش می باشد که دارای یک تفاوت عمده می باشد که مرتبط با نحوۀ ساخت آنها می باشد. ساخت پارکت چوبی بر مبنای چوب طبیعی است ولی پارکت لمینت بر پایۀ لایه های به فشردۀ چوب فرآوری شده چون HDF و ام دی اف می باشد که لایۀ رویۀ آنها عایق ضد آب می باشد تا از نفوذ آب به داخل لایه های پارکت جلوگیری کند. استفاده از کفپوش پارکت لمینت نسبت به چوبی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است چون از استحکام بالایی برخوردار است و متناسب با مکان های مختلف قرارگیری کفپوش، در 5 ردۀ مختلف ساخته شده اند.

لذا ساختمان ها بر اساس سطح تردد و فشار وارده بر سطوح کفپوش به سه دسته بندی کلی مکان های کم تردد، متوسط و پر تردد تقسیم بندی می شود. به همین دلیل اگر قصد خرید کفپوش پارکت لمینت را دارید، می توانید متناسب با میزان ترددی که در آن مکان افراد دارند، مقاوم ترین نوع پارکت را با قیمت مناسب خریداری نمائید. لذا برای کفپوش منزل که افراد کمی تردد دارند، از پارکت های لمینت AC1 یا AC2 خریداری نمانید که از نظر استحکام بسیار مقاوم است و از نظر قیمت نیز به مراتب ارزان تر می باشد. ضمن آنکه برای مکان های عمومی و پرتردد نیاز است که پارکت های مقاوم با دانسیتۀ بالا خریداری شود که از ردۀ کلاس بالا برخوردار باشند.

خرید آنلاین پارکت

خرید آنلاین پارکت یکی از خدمات قابل توجه از سوی فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی چون کفپوش های پارکت می باشد. چرا که فضای اینترنت در سراسر کشور گسترش یافته است و این مسئله به نوعی دسترسی عموم مردم را به نیازهای خود، در مدت زمان کوتاهی برآورده می کند. در نتیجه با راه اندازی سایت های فروشگاه اینترنتی، امکان خرید اینترنتی محصولات مختلف برای عموم مردم فراهم شد. ضمن آنکه مشتریان، وقت بیشتری برای مشاهده و مقایسه قیمت های برندهای مختلف و محصولات را دارند. در نتیجه به راحتی می توانند مناسب ترین محصول را با قیمت ارزان خریداری نمایند. برای اطلاع از قیمت پارکت ایشیک از طریق لینک اقدام نمایید.

فروش پارکت با قیمت ارزان

با استفاده از خدمات الکترونیکی و دنیای مجازی، امکان فروش پارکت با قیمت ارزان برای تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا فراهم شده است. چرا که این بستر موجب کاهش هزینه های جانبی فروش کالا شده است و در نتیجۀ آن خریدار می تواند با قیمت ارزان کالای مورد نیاز خود را خریداری نماید. در حال حاضر نیز خرید پارکت برند ایرانی نیز با قیمت ارزان به همراه گارانتی امکان پذیر می باشد.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری پس از سال ها فعالیت حرفه ای، قادر به ارائه خدمات فروش آنلاین انواع پارکت در تهران و شهرستان ها می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()