پارکت لمینت از جمله کفپوش های با کیفیت و مقاوم در تجهیزات دکوراسیون داخلی محسوب می شود. این نوع کفپوش از نظر ساختار و همچنین نمای ظاهری دارای یک سری ویژگی های خاص و ویژه می باشد. این نوع پارکت از نظر ساختاری دارای لایه های فشردۀ چوبی hdf است که با پوشش عایق ضد آب پی وی سی و ممبران پوشانده می شوند تا نسبت به نفوذ آب مقاومت بیشتری داشته باشند. در نتیجه افرادی که علاقه مند به کفپوش ضد آب دارند که از مقاومت بالایی برخوردار باشد، از این نوع کفپوش استقبال می کنند. در گذشته پارکت های چوبی رایج بود ولی به دلیل اینکه نسبت به آب مقاومت بالایی نداشت، تولیدکنندگان پارکت تصمیم به ساخت پارکت ضد آب یا پارکت لمینت نمودند که استحکام بالایی داشته باشند و در عین حال در برابر مواجه با آب و رطوبت، دچار تغییر فرم نشوند. فروش پارکت لمینت مستحکم با پوشش ضد آب به نسبت پارکت چوبی بیشتر مورد استقبال قرارگرفته است و ساختمان های مختلف به این نوع کفپوش مجهز می باشند. از کاربردهای رایج این نوع پارکت می توان ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، استخر، سالن های باشگاه، مهد کودک، رستوران ها، هتل، آشپزخانه های صنعتی و غیره اشاره نمود.برای خرید پارکت لمینت به سایت مراجعه نمایید.

خرید بهترین پارکت لمینت

خرید بهترین پارکت لمینت به ساختمان شما ارزش و بهاء می بخشد. در واقع طرح و رنگ بندی که کفپوش پارکت باید داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است چون هارمونی رنگبندی کفپوش نقش بسزایی در هارمونی و سازگاری اجزای مختلف ساختمان دارد. امروزه انواع پارکت لمینت لوکس و مدرن با برندهای معتبر در تهران عرضه می شوند که می توانید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان، انتخاب نمائید. پیش از خرید این نوع کفپوش می توانید اطلاعات خود را نسبت به مدل های مختلف پارکت لمینت افزایش دهید و با کارشناسان فروش متخصص، نسبت به انتخاب بهترین پارکت، مشورت کنید. بنابراین در این صورت می توانید از انتخاب و خرید پارکت رضایت کامل را داشته باشید. به عنوان مثال برای فضای ساختمانی که کوچک است، می توانید پارکت لمینت طرح روشن و مدرن انتخاب نمائید که تأثیر مثبت بر روی ابعاد فضای داخلی ساختمان داشته باشد و تا اندازه ای فضای دکوراسیون را بزرگ نمایش دهد. نصب این نوع پارکت بسیار ساده و راحت است و تنها با چند کلیک آغشته به پارافین می توان آنها را به یکدیگر نصب نمود.

فروش انواع پارکت لمینت

فروش انواع پارکت لمینت ایرانی، آلمانی، چینی، ترکیه ای و غیره را می توان در سطح بازار مشاهده نمود. سال های اخیر ساخت پارکت ایرانی افزایش پیدا کرده است و به نوبۀ خود از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. بدین وسیله می توانید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان، سبک کفپوش ساختمان را انتخاب نمائید. هنگام خرید این کفپوش بهتر است فاکتورهای متعددی چون قیمت، طرح و رنگ بندی پارکت، استحکام بالا در برابر ضربه، دانسیتۀ بالا، خط و خش، مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ آب نقش بسزایی در انتخاب پارکت لمینت با دوام دارد. برای خرید پارکت لیزارد با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید. 

انواع پارکت لمینت با قیمت ارزان

در حال حاضر امکان خرید انواع پارکت لمینت با قیمت ارزان برای شما فراهم می باشد. لذا با مراجعه به فروشگاه معتبر تجهیزات دکوراسیون داخلی، می توانید خرید بهترین پارکت با کیفیت و با دوام را در طرح های متنوع تجربه کنید. نقش طرح پارکت در تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار پررنگ می باشد، به همین دلیل استفاده از تجربیات کارشناسان فروش مجرب حتماً به شما کمک می کند تا انتخاب درستی از این تجهیزات داشته باشید.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در صنعت تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان، دارای پرسنل فروش حرفه ای است که قادر به راهنمائی شما در امر انتخاب بهترین پارکت لمینت به صورت اینترنتی و یا حضوری می باشند.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()