سرویس خواب از مهمترین المانهایی هستند که در اتاق خواب ها باید مورد توجه قرار بگیرند، در انتخاب این محصولات باید به موارد بسیار زیادی از جمله رنگ ها، هماهنگی آن با دیگر اجزاء اتاق خواب و غیره توجه نمود، و در این میان تخت یک نفره از فروش و محبوبیت بیشتری برخوردار است، این تخت ها برای تمامی گروه های سنی مورد استفاده قرار می گیرند. تخت های یک نفره تنوع تولید بسیار بالایی دارند، این تخت ها در انواع طرح های کودک و نوجوان، بزرگسالان، دوطبقه، بیمارستانی، طبی و غیره تولید می شوند، و پاسخگوی هر نیاز و سلیقه ای می باشند. با کوچکتر شدن متراژ های ساختمان ها انواع تخت یکفره را می توان به صورت تاشو و درون کمددیواری سفارش و خریداری کرد، که تا جای ممکن در فضای اتاق ها صرفه جویی و به آن ها نظم می دهد. تخت های چوبی در میان دیگر تخت ها طرفداران بیشتری دارد، این تخت ها علاوه بر زیبایی داری برخی امکانات از قبیل کمد های کوچک، کشو و  ویترین هم می باشند، که سبب جذب مشتریان به سمت و سوی خرید تخت خواب های یک نفره در این قالب ها شده است. یک تختخواب مناسب و ایده آل باید متناسب با مشخصات و اندازه های طبیعی بدن افراد خریداری شود، ارتفاع تخت با زمین، باید متناسب با ارتفاع زانوها در حالت نشته با زمین باشد، و عرض آن هم باید متناسب با اندازه بازوهای فرد در هر سمت باشد، تا افراد در هنگام استفاده تخت یک نفره با مشکل مواجه نشوند و  در کیفیت خواب آن ها اختلالی به وجود نیاید.توجه به سبک طراحی منزل و نوع چیدمان اتاق خواب نیز در انتخاب و خرید تخت یک نفره نقش بسیار مهمی دارد، برای مثال می توان به استفاده از انواع تخت های چوبی کلاسیک برای دکوراسیون های روستیک اشاره کرد.

خرید انواع تخت خواب یک نفره

متریالی که در تولید و طراحی انواع تخت یک نفره باکیفیت به کار می رود، شامل چوب های مختلف گردو، راش، نئوپان، MDF و انواع فلز براق و درخشنده مانند استیل می شود، که هر کدام از آن ها با طراحی های خاص در اشکال و ابعاد مختلف برش داده می شوند تا رضایت خریداران را جلب نمایند. قیمت تخت یک نفره مناسب و استاندارد هم بر همین مبنا محاسبه و اندازه گیری می شود، بطوریکه می توان تخت هایی که از جنس چوب گردو با منبت کاری های حرفه ای هستند را در شمار گران ترین تخت های امروزی قرار داد، بعد آن نوبت به انواع تخت های چوبی و در نهایت فلزی می رسد.. تخت یک نفره در سایزها و اشکال مختلفی تولید و طراحی می شود، که  در تمامی آن ها باید به ارگونومی بدن و فیزیک فردی که از آن استفاده می کند توجه نمود. برای مثال افرادی که  دارای بیماری های قلبی و یا ناراحتی در ستون فقرات هستند بهتر است در هنگان خرید تخت یک نفره ارتفاع آن را در حالت نشسته مورد بررسی قرار دهند، تا در هنگام برخاستن و نشستن با مشکل مواجه نشوند و همین طور از تشک های طبی و حرفه ای برای آن استفاده نمایند. مراکز معتبر طراحی و تولید این محصولات از بهترین مراکز فروش تخت یک نفره با مناسب ترین قیمت بازار هستند، که به دلیل عرضه بی واسطه محصول به مشتری می توانند تخت یک نفره را با ارزان ترین قیمت به دست متقاضیان آن برسانند.

بهسازان چوب از معتبرترین و محبوب ترین نمایندگی های فروش آنلاین تخت خواب با بالاترین کیفیت و طراحی به دست مشتریان می باشد، که سالهاست با ارئه انواع تولیدات چوبی خانگی و اداری با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان توانسته اعتماد آنان را جلب نماید. تمامی محصولات این شرکت را می توان از طریق آدرس سایت بهسازان چوب مشاهده کرد و نسبت به خرید آنلاین آن ها اقدام نمود.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 878
نمایش همه
علاقه مندی ها ()