آینه کنسول از سری وسایلی هستند، که در تمامی منازل وجود آنها اهمیت دارد، و نمی توان این دست از وسایل دکوراتیو را از طراحی داخلی منزل حذف نمود. در ابتدا از این وسایل دکوراتیو تنها در طرح های سلطنتی، لوکس و مدرن طراحی می شدند، و تنها در ساختمانهای سلطنتی و کاخ های بزرگ کاربرد داشتند، و در کوراسیون غربی و اروپایی به کار می رفتند، اما به مرور استفاده از انواع آینه کنسول برای تمامی اقشار جامعه متداول شد، و شاید این موضوع زمینه ساز تولید این محصولات در طرح ها و سبک های مختلفی همچون مدرن، کلاسیک، سنتی و غیره شد، تا پاسخگوی نیاز بازار و خریداران باشد. معمولا از انواع آینه کنسول به عنوان نیز دراور در اتاق خواب و یا در سالن پذیرایی به عنوان یکی از زیباترین وسایل دکوراتیو منزل استفاده می شود، تا توجه مخاطبان را به خود جلب نمایید، و زیبایی منزل را به بهترین روش ممکن به نمایش بگذارد. برای خرید آیبنه کنسول با مناسب ترین قیمت بهتر است، به سراغ شرکت های تولید و فروش مستقیم آینه کنسول چوبی رفت، تا این اشیاء زیبا و جذاب را با ارزان ترین قیمت و بدون صرف زمان و هزینه های جانبی اضافی خریداری نمود، و تا مدت ها مورد استفاده قرار داد، و از خرید خود احساس رضایت نمود. آینه و شمعدان یکی از ارکان  و وسایل ضروری در فرهنگ های شرقی و خاورمیانه ای برای زوج های جوان می باشد، که البته امروزه این تجهیزات را می توان در قالب های بسیار زیباتر و جذاب تر همچون آینه و میز کنسول مشابه با دیگر اشیاء منزل خریداری کرد، تا علاوه بر حفظ سنت ها، در دکوراسیون و سبک چیدمان منازل خللی به وجود نیاورد. قیمت آینه کنوسول یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب این محصولات دکوری در منازل هستند، و تا حدودی دایره ی انتخابی افراد را تنگ تر می کنند، برای مثال قیمت آینه کنسول سلطنتی با چوب های تیره و ماهگونی از جنس گردو و راش گران تر از  میزهای کنسول فلزی و شیشه ای می باشند.

انواع آینه کنسول جذاب و شیک

انواع آینه کنسول جذاب و شیک از جنس سرامیک و مرمر از جدیدترین و البته گران ترین متریالی هستند که در سالهای اخیر در ساخت این محصولات به کار می رود، و  قابلیت منبت کاری و نقش و نگار زدن را بر روی آن نیز دارا هستند، این تجهیزات بسیار بادوام هستند و در برابر خراش و ضربه مقاوم می باشند، و امروزه فروش آینه کنسول مرمر و سرامیکی بازار بسیار خوبی پیدا کرده است. از دیگر متریالی که در ساخت انواع آینه کنسول مدرن و کلاسیک به کار می رود می توان به چوب درختان راش، انواع فلزات با قابلیت ضد زنگ، شیشه، سرامیک و غیره اشاره کرد، که با طرح ها و سبک های مختلف طراحی و تزئیین شده اند، و  توجه هر سلیقه ای را به خود جلب می کنند. میز کنسول در ابعاد و طرح های متنوعی همچون اسپرت، مدرن، سلطنتی و کلاسیک تولید می شوند، و این امکان وجود دارد که بتوان آن ها را به تنهایی خریداری کرد، این میز ها بر حسب ابعاد و اندازه و مدل طراحی خود دارای یک یا دو کمد در سایز کوچک و تعدادی کشو برای نگهداری وسایل می باشد، که این مورد در تعیین قیمت آینه کنسول بی تاثیر نیست.

فروشگاه آنلاین بهسازان چوب از بزرگ ترین مراکز تولید و فروش انواع سرویس خواب و آینه کنسول با ارزان ترین قیمت و در سبک های سلطنتی، مدرن، روستیک، کلاسیک و اسپرت می باشد، که با بیش از 15 سال فعالیت مستمر در این صنعت آماده پذیرش سفارشات مشتریان در ابعاد و طرح های دلخواه می باشد. متقاضیان خرید انواع آینه کنسول جذاب و شکیل می توانند با مراجعه به سایت این مرکز تولیدی و مشاهده محصولات آن در زمان و هزینه های جانبی خرید حضوری صرفه جویی نمایند، و محصولات مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درب منزل تحویل بگیرند.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()