انتخاب کمد دیواری مناسب:

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با کمد دیواری و انواع کمد دیوار توضیح دهیم. در گذشته که کمد های دیواری رایج نبودند در خانه های قدیمی از فضاهای خالی در دیوار با عنوان طاقچه یاد می شد. طاقچه ها ممکن بود با توجه به سلیقه ی صاحب خانه طبقه بندی شده باشد .در این طاقچه ها انواع وسایل تزیینی و رختخواب قرار می گرفت. افراد برای پنهان کردن وسایل داخل طاقچه از پرده ها استفاده میکردند. اگرچه پرده ها نمی توانستند به خوبی وسایل داخل طاقچه را بپوشاند اما ظاهر زیبایی به طاقچه و منزل می بخشیدند. خانه های قدیمی با آن همه صفایی که داشتند به زودی تخریب شده و به خانه های مدرن تبدیل شدند. در خانه های مدرن دیگر خبری از طاقچه ها نیست لذا معماران و طراحان به این فکر افتادند که فضای خالی برای قرار دادن وسایل ایجاد نمایند. آن ها ابتدا سعی می کردند که دیوار های ضخیمی را بسازند و درون آن ها را خالی نمایند. یعنی در میان خانه ها مانند طاقچه ها فضای خالی ایجاد نمایند. تنها تفاوت طاقچه ها با کمد های دیواری درب چوبی بود با مرور زمان کمد های دیواری تغییر های بسیار زیادی کردند .ابتدا از حالت توکار بودن خارج شده و سپس جنس آنها تغییر کرد به طوری که ما این روزها کمد های دیواری شیشه ای را نیز می توانید مشاهده نمایید. کمد های دیواری با توجه به قیمتی دارند جنس آن ها با یکدیگر متفاوت است. در واقع کمد های دیواری راهی برای ایجاد فضای خالی یا به عبارت دیگر فضای اضافی در اتاق هستند. برای  سفارش انواع کمد دیواری  به سایت مراجعه نمایید. 

نکات مهم در خرید کمد دیواری:

در هنگام خرید منزل ما به کمد های دیواری توجه زیادی می‌کنیم و دوست داریم که که کمد های دیواری آن خانه جادار،  محکم و زیبا باشند. افراد در هنگامی که بخواهند کمد دیواری را در منزل خود بسازند در انتخاب آن دچار سردرگمی می شوند. بیش ترین کاربردی که کمد های دیواری دارند، نگهداری از رخت خواب و لباس ها است. البته می توان در کمد های دیواری انواع وسایل شخصی مانند کیف، کفش و غیره را جای داد. کمد های دیواری یک وسیله بسیار کاربردی هستند که می توانند با جای دادن وسایل زیادی در خود به زیبایی ظاهر منزل شما کمک بسزایی نمایند. هم چنین باعث می شوند که وسایل فضای زیادی را اشغال نکنند. آن ها بسیار باریک بوده و در عین حال وسایل زیادی را در خود جای دهند. می توان کمد های دیواری را بین دیوارهای اتاق، بین درب و دیوار و بین دو ستون جای گذاری کرد. در هنگام خرید کمد دیواری اولین چیزی که به ذهن افراد میرسد این است که آیا ممکن است کمد های معمولی بهتر از کمد های دیواری باشند یا خیر؟ به طور کلی باید بدانید اگر چه قیمت کمد های دیواری کمی بیش تر از کمد های معمولی است اما کاربرد های کمد های دیواری بسیار بیش تر می باشد حتی زیبایی کمد های دیواری می تواند باعث جلب سلیقه های زیادی شود. در این مقاله می‌خواهیم انواعی از کمد های دیواری را برحسب نوع و جنس به شما معرفی نماییم. مانند: کمد دیواری های درب کشویی یا لولایی.

 در واقع انواع کمد های دیواری بر حسب نوع درب می تواند متغیر باشد و انواع کمد های دیواری متغیری برحسب نوع درب داریم که به نام های زیر می باشند:

 کمد های دیواری با درب لولایی

 کمد های دیواری با درب ریلی یا کشویی

 و غیره.

 همان طور که می دانید درب های لولایی به سمت بیرون باز می شوند معمولاً درب های لولایی در کمد دیواری های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما ممکن بود وسیله ای مانع باز شدن یا بسته شدن درب بشود.

 در واقع این امر می‌تواند بزرگ ترین عیب این نوع کمد های دیواری باشد.

 کمد های دیواری با درب های ریلی:

این نوع کمد های دیواری امروزی تر هستند و در خانه های مدرن قرار می گیرند. همه ی ما با آن ها آشنا هستیم. برای سفارش خرید کمد دیواری ریلی به سایت مجموعه آکاژو دیزاین مراجعه نمایید. 

در هنگام باز و بسته شدن درب آن ها نیاز نیست که وسایل را جا به جا نمایید. البته ممکن است که درب های این نوع کمد های دیواری کمی گیر داشته باشند که با خرید جنس مرغوب آن می‌توان این مشکل را رفع نمود. با استفاده از این نوع کمد ها می توانید مبلمان و وسایل دیگر اتاق را در نزدیکی آن قرار دهید. همواره در انتخاب میان این دو نوع کمد دیواری افراد دچار مشکل می شوند اما باید بدانید که درب ریلی کاربردی‌تر و کاربری آسان تری دارد. در ضمن این نوع می تواند فضای بیش تری را در اختیار شما ما قرار دهد. زیبایی ظاهر این نوع کمد ها نیز بیش تر است و خانه ی شما را می تواند مدرن تر جلوه دهد.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()