کاغذ دیواری ها یکی از وسیله هایی است که می توان در دکوراسیون استفاده نمود. کاغذ دیواری ها در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. تغییر دکوراسیون یکی از کار هایی است که افراد تمایل به انجام آن دارند. کاغذ دیواری ها می توانند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. کاغذ دیواری نوعی پوشش دیوار است که سراتاسر دیوار ها را می گیرد و در انواع طرح ها  رنگ های مختلف می باشند. کاغذ دیواری به وسیله ی چسب به دیوار ها می چسبد. کاغذ دیواری دارای انواع مختلفی می باشد که برخی شامل کاغذ دیواری پی وی سی، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری الیافی و کاغذ دیواری سه بعدی و... می باشد. کاغذ دیواری ها را هم می توان به صورت آماده خریداری کرد و هم به صورت سفارشی که نوع سفارشی طرح مورد نظر ما می باشد.  برای  سفارش کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید

نصب کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی نسل جدیدی از کاغذ دیواری ها می باشد که دارای طرح های سه بعدی می باشد. این کاغذ دیواری نیز همانند کاغذ دیواری های معمولی با استفاده از چسب بر روی دیوار ها می چسبد. نصب کاغذ دیواری توسط افراد عادی کار بسیار دشواری است و به خوبی انجام نمی گیرد زیرا نصب کاغذ دیواری ها نیاز به حرفه داشته و باید با سرعت و دقت فراوان انجام گیرد. بنابراین برای نصب کاغذ دیواری ها از افراد با تجربه کمک بگیرید زیرا کاغذ دیواری از وسیله های اصلی است و اگر به خوبی نصب شود تاثیر فوق العاده ای بر روی محیط خواهد داشت اما اگر به خوبی بر روی دیوار ها قرار نگیرد می تواند تاثیر ناخوشایندی داشته باشد و برای شما هزینه ی دوباره داشته باشد.

کاغذ دیواری از گذشته همواره مورد استفاده ی افراد قرار گرفته و امروزه نیز با روی کار آمدن انواع جدید آن مانند کاغذ دیواری سه بعدی ، افراد تمایل بیشتری نسبت به استفاده از این وسیله پیدا کرد اند. کاغذ دیواری های سه بعدی همان طور که از نام آن ها مشخص است دارای طرح سه بعدی می باشد که زیبایی بسیاری دارد. طرح ها در کاغذ دیواری سه بعدی به صورت زنده جلوه می کنند. این نوع از کاغذ دیواری مقداری گران تر از کاغذ دیواری های سه بعدی می باشند. برخی از انواع کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند و می توانید مدت زمان بیشتر از این کاغذ دیواری ها استفاده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی در رنگ های متنوع

رنگ های مورد استفاده در کاغذ دیواری ها بسیار مهم است. برای استفاده از یک وسیله باید هماهنگی رنگی آن با سایر لوازم را بررسی نمایید. کاغذ دیوای نیز باید از لحاظ رنگی بتواند جذابیت ایجاد کند مثلا به کار گیری برخی از رنگ ها در کنار هم احساس خوبی را القا نمی کند بنابراین باید ترکیب رنگ ها را بدانید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. برای خرید پوستر دیواری انواع مشاغل به سایت مراجعه کنید. 

انواع مختلفی از کاغذ دیواری های کلاسیک و مدرن در بازار موجود است که می توانید مدل های مورد نظر خود را تهیه نمایید. برای این که بتوانید مدل مناسبی را برای منزل و یا محیط کار خود انتخاب کنید بهتر است اطلاعاتی در این باره کسب کنید. فروشگاه های بسیاری فروش انواع کاغذ دیواری ها را در مجموعه ی خود دارند که می توانید خرید خود را از این فروشگاه ها انجام دهید.

فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشگاه ها بزرگ کاغذ دیواری سه بعدی است که کاغذ دیواری های باکیفیت را قیمت های بسیار پایین به شما عرضه می دارد. برای خرید از این مرکز می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید و محصولات مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 527
نمایش همه
علاقه مندی ها ()