طراحی داخلی که بسیاری از مردم آن را با دکوراسیون داخلی اشتباه می گیرند، در واقع نوعی دانش هنری همراه با تکنیک های فنی و معماری می باشد، زیرا بر خلاف دکوراتیو ها که تنها به جنبه های خارجی فضا مانند دیوار پوش، کفپوش و مبلمان می پردازند، طراحان داخلی توجه خود را به تمامی زاوایای طراحی از قبیل جانمایی درست دیوارها، پنجره ها، نوع کابینت و غیره معطوف می کنند، تا بتوانند زیبایی محیط را دو چندان نمایند، و بهترین نوع طراحی را ارائه دهند. طراخحی داخلی پیچیدگی های خاص خود را دارد و معمولا در آن به تغییرات ساختاری ساختمان توجه ویژه ای می شود، و البته مانند دیگر فعالیت های معماری و طراحی سبک و سیاق و الگوهای مشخصی نظیر سبک های مینیمال، مصری، مراکشی، اسلامی، لوکس، کلاسیک و غیره دارد، که می توان از آن ها کپی برداری نمود، و یا به صورت تلفیقی همراه با ایده ها و کاربری های مورد نظر خود استفاده کرد.  قیمت خدمات طراحی داخلی معمولا برحسب نوع طراحی، میزان تغییرات ساختاری، متریال مصرفی و غیره محاسبه می شود، که معمولا در ابتدای پروژه میزان تقریبی آن به مالکان اعلام می گردد.

 معماری صحیح، بازسازی ساختمان، رنگ شناسی و ترکیب و همبندی درست اشیاء از جمله مواردی است، که در طراحی داخلی مورد بحث قرار می گیرد،در این مرحله متناسب با بودجه، هدف و کاربری پروژه ها ایده هایی مطرح می شود، که در جلسه بین طراحان و مشتریان بهترین و ارزان ترین آن ها انتخاب و به مرحله پیاده سازی و اجرا می رسد. نورپردازی، نوع و سایز مبلمان،قاب ها،اشیاء کاربردی و دکوراتیو و دیگر پارامترهای زیبایی شناسی نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی ساختمان دارند، که به صورت هنرمندانه به آن پرداخته می شود.  

گروه معماری و طراحی هیرادانا با سالها تجربه و فعالیت موفق و مستمر در شمار برترین گروه های طراحی داخلی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که رزومه های موفق آن گواه بر این ادعا می باشد. با مراجعه به وبسایبت این مرکز می توان در خصوص نوع و روش های طراحی و همین طور برآورد قیمت ازکارشناسان مجرب این مرکز مشاوره های لازم را دریافت نمود. 

طراحی داخلی در لغت نامه وبستر به هنر یا عمل برنامه ریزی و نظارت بر طراحی و اجرای معماران  داخلی اطلاق می شود، در این علم نوین علاوه بر دکوراسیون داخلی و چینش صحیح اشیاء، متناسب با هارمونی محیط به تغییرات ساختاری نمای داخلی و تغییر اجزاء آن نیز پرداخته می شود. متخصصان طراحی داخلی با استفاده از بهترین نرم افزارهای گرافیکی و استفاده از سبک های طراحی و ترکیب آن با ایده ها و نظرات مشتریان طرح هایی را ارائه می دهند که در نهایت علاوه بر بهینه سازی و زیبایی محیط انتظارات مشتریان را نیز مرتفع می نماید. طراح داخلی با در نظر گرفتن نوع ساختمان، کاربرد و بودجه مشتریان کار طراحی خود را آغاز می کند، این ساختمان را می توان در گروه های منازل مسکونی، اداری، مغازه ها، هتل ها و رستوران ها قرار داد.  سبک های مینیمال، روستیک، کلاسیک، مدرن، مراکشی، اروپایی، اسلامی و غیره از مهمترین سبک های طراحی داخلی هستند که با ایده پرداری از آداب و رسوم و جغرافیای جهان شکل گرفته اند و در سراسر دنیا مخاطبان بسیاری دارند،که  می توان گفت در قیمت اجرای طراحی داخلی نیز تاثیر بسزایی می گذارند.

بنابراین زمانی که به تغییرات ساختاری در ویلا، منزل و یا محل کار خود نیاز دارید باید با یک طراح داخلی مشورت نماید، زیرا این افراد تمامی تخصص های لازم را در زمینه بازسازی، تعمیرات انواع ساختمان و طراحی داخلی فضا و بهینه تر کردن محیط، مطابق با جدیدترین متدهای طراحی دارند و با ارائه طرح ها و پلان های متعدد از یک فضا، همیشه به دنبال اجرایی کردن بهترین نقشه ها متناسب با نیاز و بودجه مشتریان می باشند. قیمت طراحی داخلی ساختمان ها نیز مانند دیگر مشاغل خدماتی و زیربنایی به عوامل متغیری از قبیل متراژ و مساحت محیط، متریال مصرفی، کیفیت و نوع طراحی و غیره متفاوت می باشد.

گروه طراحی دکوراسیون و معماری هیرادانا از برجسته ترین شرکت های ارائه دهنده انواع خدمات دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان  با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی می باشد، که تمامی سوابق و پروژ های اجرایی آن را در آدرس الکترونیک این مرکز می توان مشاهده نمود.

تماس با ما

شماره همراه :  09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068 22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2 شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس : 44274146-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1003
نمایش همه
علاقه مندی ها ()