طراحی داخلی شامل تمامی مواردی می شود، که در جهت بهبود فضا و بهینه سازی محیط به کار گرفته می شود، و می توان آن را به نوعی مرمت یا بازسازی ساختمان قلمداد کرد، که در آن اجزاء، نوع آن ها و محل قرار گیری آن ها را بررسی می کند، برای مثال با استفاده از پارکت، کاغذ دیواری، تغییر روکش و نوع پنجره ها، استفاده از پارتیشن های مناسب و نور پردازی خاص و منحصر به فرد، یک محیط بسیار دلنشین و ایده آل را طراحی می کند. انواع طراحی داخلی را می توان یک تلفیقی از مهندسی ساختمان و هنر دانست، و معمولا طراحان در زمینه های استفاده از مصالح، کف سازی، نوع دیوار ها و غیره اطلاعات بسیار جامعی دارند، و به خوبی می توانند با پیمانکاران، معماران و کارگران ساختمانی طرح های خود را مطرح نمایند، و خروجی مورد نظر خود را بدست بیاورند. هدف از انجام طراحی داخلی بسته به محیطی که این امر برای آن پیاده سازی می شود، متفاوت می باشد، برای مثال طراحی و دکوراسیون هتل ها با بیمارستان ها و یا مشاغل فروشگاهی و مغازه ها بسیار متفاوت می باشد.

بنابراین می توان طراحی داخلی را مجموعه ای از الگوها و طرح های طبقه بندی شده نامید، که محیط ساختمان ها را برای انجام فعالیتی خاص آماده می کند. معمولا در طراحی داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه ی مشتریان و استفاده از سبک های مختلف زیبایی شناسی و با استفاده از نرم افزار های دقیق گرافیکی، اتد های لازم توسط طراحان کلید می خورد، و  سپس در جلسه ای که بین طراحان و مشتریان برگذار می شود، به یک دیدگاه مشترک خواهند رسید.

شرکت طراحی و دکوراسیون هیرادانا با استفاده از مجرب ترین تیم طراحی داخلی همواره در صدد جلب اعتماد و رضایت مخاطبینش می باشد، و مدام با ارائه جدید ترین طرح های گرافیکی و  ایده های طراحی داخلی با مناسب ترین قیمت، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید.

به هنر بهینه سازی فضا با استفاده از روش های تغییر دکوراسیون و باز سازی ساختمان، طراحی داخلی می گویند، که در دوره معاصر و با پیش رفت هایی که در علم معماری و شهر سازی صورت گرفته به اوج شکوفایی خود رسیده است. طراحان داخلی با تمرکز بر روی طرح ها و الگوهای مختلف طراحی نظیر سبک های مدرن، روستیک، کلاسیک، هندی، اسلامی، سوئدی، ژاپنی و غیره و ایده برداری از آن ها و تلفیق این طرح ها با اهداف و نیازهای مشتری همواره در حال خلق و ابداع نقشه ها، پلان ها و طراحی های جدید و منحصر به فرد می باشند، تا بتوانند علاوه بر جلب رضایت مشتریان بتوانند در این بازار رقابتی و پر تنش جایگاه بالاتری را از آن خود نمایند، ارائه انواه الگوها و طراح های مختلف در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی با مناسب ترین قیمت از دیگر راه هایی است، که به این شرکت های خدماتی کمک می کند تا با حفظ کیفیت رتبه خود را در میان شرکت های کارگزار افزایش دهند.

از مهمترین کارهایی که در طراحی داخلی به آن ها پرداخته می شود، می توان به  تعیین چگونگی استفاده از فضا، زدن اتدهایی در ارتباط با سیستم های برق و تاسیسات، تعیین فضای مبلمان، وسایل نورپردازی، پوشش های دیوار و کف و انجام کارهای ساختاری به کمک پیمانکاران و معماران اشاره کرد. قیمت اجرای طراحی داخلی نیز برحسب نوع پروژه، مساحت ساختمان،نوع طراحی، مواد مصرفی و غیره تعیین و محاسبه می شود، و در همان گام اول و در کارشناسی اولیه از محل، میزان تقریبی آن به اطلاع مشتریان می رسد. این طراحی ها غالبا با استفاده از نرم افزار اتوکد انجام می شود تا بتوان به خوبی سایز محیط و اجزاء درون آن را با یکدیگر هماهنگ و همگون نشان دارد، و چگونگی طراحی داخلی را به صورت بصری به مشتریان نشان داد.

شرکت معتبر معماری و طراحی هیرادانا سالهاست که با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی داخلی ساختمان و ارائه برترین و موفق ترین پرروژه های اجرایی ساختمان نظیر انواع بازسازی ساختمان ، که لیست آن ها در آدرس وب سایت این مرکز قابل مشاهده می باشد، توانسته اعتماد و اعتبار بالایی کسب نماید.

تماس با ما

شماره همراه :  09125754921
شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم
شماره تماس : 22172068 22172069
شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2 شماره تماس : 44274146 - 44890732
ایمیل: info@hiradana.com
شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561
و سایر شهرهای کشور ایران عزیز
فکس : 44274146-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 942
نمایش همه
علاقه مندی ها ()