کاغذ دیواری به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات دکوراتیو است که در امور تزئین دکوراسیون داخلی به کار برده می شوند. استفاده از پوشش تزئینی برای سطوح دیوار تا حد قابل توجهی بر جنبه های مختلف زیبایی های بصری تأثیر می گذارد. همانطور که می دانید سطوح دیوار در ابتدا بسیار ساده و بی رنگ و لعاب می باشد و برای جلوه دادن و تنوع بخشیدن به این سطوح، از نقاشی ساختمان و یا نصب دیوارپوش استفاده می کنند. هر کدام از این ایده ها به صورت سلیقه ای می باشد و افراد مختلف متناسب با توان مالی و ایدۀ خلاقانۀ خود، از این موقعیت استفاده می کنند. فروش انواع کاغذ دیواری به صورت رولی می باشد که نصب آن را نیز ساده تر می نماید. با گذشت زمان بر طرفداران دیوارپوش کاغذ دیواری افزوده شد و این مسئله موجب رشد روز افزون صنعت چاپ و طرح های چاپ شدۀ این نوع دیوارپوش گشت.

خرید کاغذ دیواری لوکس

خرید کاغذ دیواری لوکس برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان، کمک می کند که ارزش و اعتبار ملک افزایش پیدا کند و در نتیجۀ آن باعث افزایش قیمت خرید و فروش ملک می گردد. بنابراین از این موقعیت می توانید به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید. در این سال های اخیر تنوع محصولات کاغذ دیواری افزایش یافته است و منجربه چاپ انواع کاغذ دیواری لاکچری و مدرن شده است که در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به تناوب مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع انتخاب مدرن ترین دیوارپوش در کنار دیگر تجهیزات دکوراتیو بروز به میزان قابل توجهی می توانید نمای دکوراسیون را جذاب طراحی کنید که چشم بیننده میخ کوب تصاویر و نمای دکوراسیون شود. لیکن پیش از ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون ساختمان، بهتر است با افراد خلاق و ایده پرداز مشورت کنید و پس از بررسی تمام جوانب، بهترین گزینه را برای تزئین دکوراسیون انتخاب نمائید.

خرید کاغذ دیواری ارزان

چندین سال است که امکان خرید کاغذ دیواری ارزان برای تمام اقشار کم درآمد نیز فراهم شده است. بنابراین مطابق با میل شخصی قادر به استفاده از جدیدترین محصولات تزئینی دیوار می باشند. کاغذ دیواری روکش پی وی سی، پارچه ای، روکش لمینت و نانو تعدادی از انواع کاغذ دیواری است که در سطح جهان تولید شده و به بازار عرضه می شوند. با استفاده از لایه های مقاوم و قابل شستشو بر روی سطوح کاغذ کاغذ دیواری به نوعی باعث افزایش دوام و طول عمر این دیوارپوش می شود. به همین جهت علاقه مندان این نوع تجهیزات دکوراتیو گسترش پیدا کرد و منجربه افزایش روز افزون فروش کاغذ دیواری در تهران و شهرستان ها شد.

قیمت کاغذ دیواری بر اساس سبک و جنس آن معین می گردد. هر چه سطح کیفیت کاغذ دیواری عالی و با دوام باشد، به مراتب قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. امّا به دلیل آنکه صنعت چاپ کاغذ دیواری پیشرفت کرده است و امروزه شاهد فروش انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک با قیمت ارزان و طرح های جذاب و خلاقانه می باشیم. از دیگر ویژگی هایی انواع دیوارپوش، می توان به ساده نصب کردن آنها اشاره کرد که در مدت زمان کوتاهی صورت می پذیرد. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری بر روی دیوارهای گچی پذیرش پذیری بهتری دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که سطح رطوبت محیط باید در حدی باشد که باعث بلند کردن چسب زیر کاغذ دیواری نشود. توجه داشته باشید که انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری بر روی سایز نما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال کاغذ دیواری طرح درشت برای دیوار با ابعاد بزرگ مناسب می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، با توجه به اینکه در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات دیوارپوش از جمله انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی فعالیت مجموعه را آغاز نموده است، امکان ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مشتریان را دارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()