دکوراسیون داخلی

مفهوم دکوراسیون داخلی با پیشرفت هنر معماری و افزایش ساخت و ساز در قرون اخیر جلوه گری بسیار زیادی داشته است، بطوریکه استفاده از یک طراح و دکوراتیو در هنگام چیدمان و طراحی فضای داخلی در محیط های تجاری و برخی منازل مسکونی به یک ضرورت مبدل گشته است. در مبحث انواع دکوراسیون داخلی طراحان خود را درگیر بازسازی و تغییرات ساختاری فضای مورد نظر نمی کنند، و اغلب با تکیه بر اصول رنگ شناسی، تکنیک های نور پردازی، استفاده از اشیاء متناسب با رنگ و سایز محیط در تلاش هستند تا بهینه ترین و در عین حال جذاب ترین محیط را طراحی و به نمایش بگذارند، دکوراتور ها معمولا با استفاده از برجسته ترین خیاطان، مجسمه ساز ها، متخصصان صنایع مختلف تزئینی و پرده دوز ها در ارتباط اند تا بتوانند به راحتی و با استفاده از تجهیزات مورد نظر خود ایده ها و طرح هایشان را عملی نمایند. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی نیز متناسب با دیگر مشاغل خدماتی دستخوش فاکتور های متغییری از قبیل مواد اولیه مصرفی، سبک طراحی، هدف اجرای طرح و غیره می باشد، که در پایان به صورت کاملا مشخص و فاکتور شده به اطلاع متقاضیان می رسد.

دکوراسیون داخلی مانند دیگر هنر های مطرح جهانی از قوانین و اصول خاصی پیروی می کند، که البته برخی از آن ها هم می توانند تلفیقی باشند، که معمولا طرح های آن از طبیعت، جغرافیا، آداب و رسوم و غیره الهام می گیرند، برای مثال می توان به سبک های مینیمال، مدرن، کلاسیک، مدیترانه ای، مصری، جهان اسلام و غیره اشاره کرد، که متناسب با تغییر سبک طراحی قیمت اجرای دکوراسیون داخلی نیز تغییر می کند.

 شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با تکیه بر دانش روز و استفاده از بهترین متریال و اکسسوری های مناسب در تلاش است، تا ضمن برآورده نمودن انتظارات مشتریان، بهترین نمونه کارها را در زمینه طراحی و دکوراسیون اداری، تجاری، درمانی و آموزشی ارائه دهد، این مجموعه از با سابقه ترین و پیشگامان صنعت دکوراسیون در کشور می باشد، که تمامی خدمات اجرایی خود را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

دکوراسیون داخلی در سبک و سیاق امروزی در حدود نیم قرن قدمت دارد، و می توان گفت در اواخر قرن بیستم با روی کار آمدن انقلاب صنعتی، تبلیغات و توسعه ساخت و ساز ها به سبک های مدرن و امروزی مورد توجه بیشتری قرار گرفت، و مدام طراحان در حال ارائه ایده های منحصر به فرد و معرفی سبک های جدید و نوین در دکوراسیون داخلی ساختمان بوده اند، که برای مثال می توان به سبک های مینیمال، مدرن، روستیک، کلاسیک، ژاپنی، مراکشی، هندی و غیره اشاره کرد، که برخی از آن ها از آداب و رسوم و موقعیت جغرافیایی الهام گرفته اند و برخی دیگر به صورت تلفیقی و با هدف خاصی مطرح شده اند، برای مثال با کوچک تر شدن آپارتمان ها و کمبود فضای داخلی، متخصصان طراحی با ارائه سبک مینیمال سعی کرده اند محیط داخلی آپارتمان را بهترین شکل و با استفاده از رنگ ها و اشیاء منحصر به فرد بهینه سازی نمایند. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی هم بر اساس نوع سبک ها، متریال به کار رفته، تعداد نیروی انسانی و غیره محاسبه و فاکتور می شود.

دکوراسیون داخلی معمولا بعد از ساخت و ساز انجام می شود که ارتباطی با تغییرات ساختاری سازه ها ندارد، و تمرکز آن بیشتر بر روی برجسته تر نمایش دادن اشیاء و زیبا سازی محیط می باشد، که در این باره دکوراتورها با استفاده از بهترین و مناسب ترین اشیاء، ترکیب سلیقه ی مشتری با سبک ها مختلف چیدمان و همین طور الگوریتم های فنگ شویی تلاش می کنند منحصر به فرد ترین و در حین حال زیباترین دکوراسیون داخلی را ارائه دهند.

گروه معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا از معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات اجرای بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی می باشد، که با تجربه بسیار بالا و استفاده از مجرب ترین نیروهای مهندسی و طراحی موفق شده در شمار شرکت های برگزیده صنهع دکوراسیون داخلی قرار بکیرد.

تماس با ما

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 866
نمایش همه
علاقه مندی ها ()