دکوراسیون داخلی

هماهنگی بین اجزاء و ترکیب رنگ ها با محیط از سری مواردی است، که در هنگام چیدمان وسایل  اهمیت بسیار بالایی دارد، بطوریکه در دانشگاه ها و در سطوح عالی تحصیلی رشته هایی در  مورد دکوراسیون داخلی تدریس می شود. آشنایی و شناخت دقیق رنگ ها، ترکیب و کنار هم قرار دادن صحیح و هماهنگ اشیاء، پرده ها و مبلمان از جمله مواردی هستند که دکوراتورها به طور جزء به جزء به آن ها می پردازند، تا بتوانند خروجی ایده آل خود را بدست بیاورند. قیمت خدمات اجرای دکوراسیون داخلی با توجه به مساحت، هدف کار، متریال مصرفی و سبک های چیدمان متغییر می باشد، اما با ترسیم یک طرح توافقی بین دکوراتور و مشتری می توان از مقدار تقریبی آن آگاه شد.

 از این هنر می توان برای تمامی محیط های خصوصی و عمومی همچون سالن های ورزشی، منازل، هتل ها، تفریگاه ها، مترو و فروشگاه های زنجیره ای استفاده نمود، که متناسب با هدفی که برای آن ها تعریف شده است، از رنگ ها و طرح های گرافیکی منحصر به فردی استفاده می کنند، برای مثال برای فروشگاه ها و مراکز خرید عموما از رنگ های گرم برای جلب توجه و جذب مشتریان استفاده می شود، و در بیمارستان ها و مراکز درمانی رنگ های آرامش بخش و قاب هایی با این مظمون استفاده می کنند. در صنعت دکوراسیون داخلی شرکت های بسیار زیادی در حال فعالیت می باشند، که با استفاده از بهترین متریال و اسفاده از ایده های جذاب در کوراسیون داخلی با نازل ترین قیمت در تلاش اند تا رتبه و جایگاه خود را بالاتر ببرند و اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نمایند.

شرکت معتبر و باسابقه ی معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا سالهاست که در زمینه طراحی و تغییر دکوراسیون محیط های تجاری، ورزشی، سازمانی و مسکونی فعالیت می کند، و در شمار برترین و مطمئن ترین شرکت های طراحی قرار دارد.

دکوراسیون داخلی را می توان از جمله علومی دانست که قدمتی تاریخی دارد، به طوریکه در طی قرون مختلف همچنان از سبک های قدیمی و تاریخی در مناطق مختلف جهان برای تغییر فضای داخلی ساختمان ها استفاده می شود، که از میان آن ها می توان به سبک های جهان اسلام، مراکشی، هندی، مدیترانه ای، انگلیسی، یونانی و غیره اشاره کرد. هماهنگ سازی محیط با رنگ ها و وسایلی که در آن قرار دارند، به منظور کاربردی تر کردن فضا و بهینه سازی آن از جمله هنر های دکوارتور ها می باشد، که اهمیت بسیار بالایی دارد، و برای انجام و اجرای آن بیش از هزاران طرح و الگوی اولیه می توان پیشنهاد داد، که ممکن است مشتریان را سردرگم نماید.

 مشخص کردن بودجه اولیه و هدف از انجام طراحی را می توان در شمار گام های اولیه انجام کار دانست، که دامنه ی انتخاب افراد را از بین طرح ها و انتخاب هایی که در پیش رو دارند، محدود تر می کند، و دکوراتور می تواند با توجه به سلیقه مشتری و بررسی طرح های چیدمان داخلی مناسب ترین نوع دکوراسیون داخلی را با نازل ترین قیمت به متقاضیان پیشنهاد دهند و پس از توافق به مرحله اجرایی برسانند. هدف از استفاده از طراحی داخلی ساختمان ها معمولا در مشاغل خدماتی، تجاری، گردشگری و غیره متفاوت می باشد، برای مثال در انواع هتل های گردشگری با توجه به نوع سازه و طراحی اولیه معمولا از سبک های لوکس، پر زرق و برق و یا سنتی استفاده می شود، تا به خوبی در خاطر گردشگران باقی بمانند و معمولا قیمت اجرای دکوراسیون داخلی در آن ها با توجه به وسعت محیط بسیار بالاتر از دیگر مراکز می باشد.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا از معتبرترین شرکت های طراحی و اجرای خدمات بازسازی ساختمان و خدمات مختلف برای تغییر فضای داخلی و دکوراسیون ساختمان می باشد، که با استفاده از یک کادر مجرب و حرفه ای در راهنمایی و مشاوره دادن به مشتریان برای رسیدن به ایده آل هایشان همیشه پیشگام بوده است و اکنون در جایگاه قدرتمند ترین شرکت های خدماتی در این زمینه قرار گرفته است.

 

تماس با ما

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 832
نمایش همه
علاقه مندی ها ()