دکوراسیون داخلی

در تمامی جوامع صنعتی و در حال توسعه که مشاغل مختلف از پویایی بسیار بالایی برخوردار هستند و افرا آن جامعه روزهای کاری پرتنشی را پشت سر می گذارند، استفاده از یک محیط امن همراه با یک دکوراسیون داخلی آرامش بخش تا حد بسیار بالایی به حفظ تعادل و بدست آوردن ثبات رفتاری و آرامش افراد کمک می کند. دکوراسیون داخلی از جمله علومی است، که در دانشکده های مطرح و معتبر هنری آموزش داده می شود، و در آن به مسائل و نکات ریز و درشت طراحی فضای داخلی ساختمان ها پرداخته می شود مانند ترکیب رنگ های مختلف و تناسب آن ها با دیگر اجزاء و اشیاء محیط، نحوه ی نورپردازی و سایه روشن ها، استفاده از قاب های مناسب، کفپوش، کاغذ دیواری و یا رنگ دیوارها که نمونه هایی از این هنر منحصر به فرد می باشد. قیمت انواع خدمات دکوراسیون داخلی در شرکت های طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی متفاوت می باشد، که متریال مصرفی و نوع سبک معماری از مهمترین دلایل اختلاف قیمت در آن ها می باشد.

از مهمترین دلایل استفاده از انواع دکوراسیون داخلی می توان به استفاده ی کاربری تر و بهینه تر از فضای ساختمان، اتاق ها، آشپزخانه و غیره اشاره کرد. هنر همبندی و هماهنگ سازی رنگ ها و اشیاء موجود در ساختمان ها توسط دکوراتور ها انجام می شود، این افراد با تمرکز بر روی سلیقه و نظرات مخاطبان خود و همین طور بودجه ای که آن ها در نظر گرفته اند، با شناخت دقیقی که از سبک های دکوراسیون دارند، مشاوره های لازم را مشتریان خودمی دهند و در نهایت جذاب ترین و مقرون به صرفه ترین دکوراسیون داخلی را در فضای مورد نظر خود پیاده سازی می نمایند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با سالها تجربه مستمر در زمینه ارائه تخصصی خدمات دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی و استفاده از مجرب ترین مهندسین و معماران در این حوزه  و استفاده از طرح های خلاقانه و مدرن،از بهترین شرکت های اجرای دکوراسیون داخلی در تهران می باشد.

دکوراسیون داخلی را می توان آمیزه ای از هنر ترکیب رنگ ها، طرح ها و الگو ها و  همین طور سبک های مختلف معماری دانست، که با هدف خلق فضایی آرامش بخش و جذاب به کار گرفته می شوند. از پر متقاضی ترین نوع دکوراسیون می توان به فضاهای اداری، سازمانی، اقتصادی، فروشگاهی و غیره اشاره کرد، که هدف طراح در آن ها ایجاد فضایی جذاب و متفاوت برای جلب و جذب مشتریان می باشد، می توان در برخی موارد این هنر را یک نوع از تبلیغات و یا برند سازی برای شرکت ها نامید که در ترغیب اعتماد مشتریان نقش بسزایی دارد.   هزینه و تعرفه های انجام دکوراسیون داخلی با توجه به نوع فضای مورد نظر، مساحت آن، متریال مصرفی و نوع معماری و سبکی که در آن مورد استفاده قرار گرفته است، نرخ گذاری می شود، و متقاضیان استفاده از خدمات طراحی دکوراسیون داخلی می توانند، با گرفتن اطلاعات کارشناسی از مشاوران متخصص این صنعت از هزینه های تقریبی آن آگاه شوند، و متناسب با بودجه و سلیقه ی شخصی خود یک سبک مناسب را انتخاب نمایند.

سبک های بسیار زیادی در این صنعت معرفی شده اند، که برخی آن ها جامعیت دارند و برخی دیگر زمینه های تاریخی و جغرافیایی دارند، که از مهمترین آن ها می توان به دکوراسیون داخلی مینیمال، مدرن، کلاسیک، تلفیقی، هندی، مراکشی، اسلامی و غیره اشاره کرد، که متقاضیان خاص خود را در سراسر دنیا دارند.  شرکت های خدماتی بسیار زیادی در این زمینه در حال فعالیت می باشند، که همواره با ارائه بهترین سبک ها و طرح های معماری و اجرای دکوراسیون داخلی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در یک بازار رقابتی و رو به توسعه در حال فعالیت می باشند،که با ورود به وب سایت این شرکت ها می توان نمونه کارهای آن ها را مورد ارزیابی قرار داد.

گروه طراحی و معماری هیرادانا با سالها کار و سابقه درخشان فعالیت در این حوزه و استفاده از بهترین متریال و مجرب ترین نیرو های طراحی و مهندسی از اولین گزینه های انتخابی متقاضیان می باشد.

تماس با ما

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()