تابلو نقاشی به عنوان یکی از لوازم دکوراسیون داخلی به حساب می آید که به زیبایی نمای دکوراسیون، بسیار کمک می کند. خرید و فروش تابلو نقاشی را با سبک های مختلف می توانید مشاهده نمائید که مورد پسند افراد مختلف می باشند. طرح هایی که برای خلق تابلوهای نقاشی به کار برده می شوند، برگرفته از برخی صحنه های واقعی و همچنین فرضی می باشند که با استفاده از آنها توانسته اند طرح های خلاقانه و جذابی را ایجاد نمایند.

خوشبختانه هنر کمک کرده است که انسان ها از یکنواختی رهایی پیدا کنند و با خلق آثاری هنری و یا استفاده از آثار هنری افراد دیگر، همواره با المان های هنری در ارتباط باشند و فضای فرح بخش و با انگیزه ای را برای زیست کردن محیا نمایند.

خرید انواع تابلو نقاشی

خرید انواع تابلو نقاشی برای اتاق و مکان های مختلف، یک ضرورت محسوب می شود چون هر فضایی تابلوی نقاشی مخصوص به خود را می طلبد. بدین وسیله متناسب با اتاق کودک، نیاز است که از تابلوهای نقاشی کودکانه و فانتزی استفاده نمائید که رنگبندی های شادی را شامل می شود، ضمن آنکه از شخصیت های کارتنی و انیمیشن برای طراحی تابلوهای نقاشی استفاده می کنند.

انواع تابلو نقاشی مدرن و کلاسیک را در سبک های مختلف، قابل مشاهده می باشند که می توانید برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری استفاده نمائید. انواع تابلو نقاشی مناظر طبیعی، تابلوهای نقاشی طرح های سه بعدی، انواع تابلو نقاشی چهره، خط و نقاشی، مذهبی و المان های سنتی ایرانی نمونه هایی از انواع تابلو نقاشی است که می توانند در سبک های مختلف طراحی شده باشند.

زیبایی بخشیدن به نمای دکوراسیون داخلی، علاوه بر اینکه به سطح زیبایی فضای محیط کمک می کند. در نتیجه با استفاده از تابلوه های نقاشی می توانید یکنواختی فضای دکوراسیون را از میان بردارید و بدین ترتیب سادگی دیوار را مرتفع سازید. به این ترتیب توجه به معقولۀ دیزاین دکوراسیون با خرید مناسب ترین نقاشی ساختمان صورت می پذیرد. بنابراین بهتر است در انتخاب سبک تابلوهای نقاشی دقت نمائید چون به طور مستقیم بر روی جنبه های روحی و روانی ساکنین نیز تأثیر می گذارد.

خرید اینترنتی تابلوهای نقاشی

خرید اینترنتی تابلوهای نقاشی، نیز در کنار دیگر محصولات دکوراتیو فراهم می باشد. با گسترش بستر اینترنت و راه اندازی انواع وب سایت فروشگاهی، امکان خرید و سفارش اینترنتی انواع تابلون نقاشی نیز برای خریداران محیا شده است. با استفاده از خرید آنلاین ، قادر خواهید بود که پس از مقایسه و بررسی کلیه تابلوهای نقاشی، سپس اقدام به خرید بهترین تابلو نمائید که متناسب با سلیقه و نظر شخصی شما بوده باشد.

سبک های نقاشی خط نستعلیق و تصاویر، تصاویر گرافیکی، نمادهای مختلف بر گرفته از بناهای معروف در جهان، تصاور انتزاعی، تصاویر فانتزی و شاد کودکانه و ... بخشی از ایده هایی می باشند که در طراحی انواع تابلو نقاشی به کار برده اند. برای خرید تابلو های طبیعت و منظره به سایت مراجعه کنید. 

قیمت خرید تابلو نقاشی

قیمت خرید تابلو نقاشی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که می توان به اندازه، کیفیت جنس بوم، قاب تابلو و همچنین متریال اجرای تابلو اشاره نمود. بدین ترتیب برای طراحی دکوراسیون، می توان با قیمت ارزان، تابلویی متناسب با سبک و سیاق دکوراسیون خریداری نمائید و تغییراتی را در فضاسازی دکوراسیون بوجود آورید. المان های سنتی و ایرانی، مذهبی و تاریخی، کلاسیک و مدرن و ... تصاویر مختلفی را برای خلق تابلوهای نقاشی محیا می سازد و موجب زیبایی های بصری در فضای اتاق می شود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب در حوزۀ عرضۀ محصولات متنوع تزئینات داخلی، قادر به ارائه خدمات خرید اینترنتی انواع تابلو نقاشی، در سبک های مدرن و امروزی و همچنین کلاسیک و سنتی می باشند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 838
نمایش همه
علاقه مندی ها ()