کمد دیواری از جمله لوازم چوبی است که علاقه مندان زیادی در سطح جهان دارد. همانطور که می دانید در گذشته برای نظم بخشیدن به وسایل خود از انواع کمد چوبی و فلزی استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان ساخت کمد دیواری درون دیوار رونق پیدا کرد. در نتیجه در دنیای امروز فروش انواع کمد دیواری را شاهد می باشیم که هم درون دیوار جا داده می شوند و یا به دیوار چسبیده می شوند.

خرید کمد دیواری لاکچری

خرید کمد دیواری لاکچری به تنهایی می تواند در تزئین دکوراسیون داخلی اتاق تأثیرگذار باشد و شیک و لوکس نمایش دهد. به عنوان مثال امروزه از کمد دیواری ریلی آینه دار به همراه نورپردازی به عنوان کمد دیواری لوکس و مدرن نام برده می شود. در نتیجه فضای دکوراسیون اتاق را امروزی تزئین نمائید. بیشترین کاربرد کمد دیواری برای نظم بخشیدن به وسایل شخصی و غیره می باشد که در نتیجۀ آن طراحان با ایده پردازی در تلاش ساخت انواع کمد دیواری با طرح های شیک و مدرن می باشند که جلوۀ زیبایی به فضای دکوراسیون اتاق نیز بخشیده باشند. کمد دیواری ریلی و کمد دیواری باکسی از دسته های کمد دیواری لاکچری محسوب می شوند و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

قیمت کمد دیواری مدرن و کلاسیک

قیمت کمد دیواری مدرن و کلاسیک به سایز، طراحی کمد و کیفیت چوب و یراق آلات به کار رفته وابسته می باشد. نیاز به ذکر است که در برخی از موارد انواع کمد دیواری مدرن را هم قیمت با انواع کمد دیواری کلاسیک مشاهده نمائید. ضمن آنکه امکان خرید کمد دیواری مدرن و کلاسیک ارزان نیز فراهم می باشد.

مجموعه آکاژو دیزاین دارای تجربۀ تولید و پخش انواع کمد دیواری ریلی و باکسی در تهران می باشد. این مجموعه همچنین با استفاده از کارشناسان مجرب، قادر به ارائه خدمات مشاوره در خصوص خرید مناسب ترین کمد دیواری به مشتریان می باشد تا بر اساس ابعاد و سبک دکوراسیون داخلی اتاق خرید خود را انجام دهند.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 993
نمایش همه
علاقه مندی ها ()