تابلو نقاشی یکی از تجهیزات دکوراتیو است که کاربرد بسیار گسترده ای دارد که می توان در مکان های مختلف از آنها استفاده نمود. به همین منظور خرید انواع تابلو نقاشی را می توان مشاهده نمود که از سبک های متنوع مدرن و کلاسیک الهام گرفته شده اند که می توانید شاهد فروش انواع تابلوهای گل نقاشی ، تابلوهای نقاشی گل سه بعدی، انواع تابلو گل فانتزی، انواع تابلو نقاشی کودکانه و غیره را در اندازه های کوچک و بزرگ می باشید.

فروش تابلو نقاشی مدرن و کلاسیک

امروزه فروش تابلو نقاشی مدرن و کلاسیک، هر کدام طرفداران خاص خود را دارد که در نتیجۀ آن می توانید سبک های دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک را به نوعی با نوع تابلوهای نقاشی مشخص نمائید. با خرید تابلو نقاشی لاکچری که نمایی از طرح طبیعت، گل های فانتزی و سه بعدی داشته باشد، به تنهایی می تواند فضای دکوراسیون را بیش از پیش زیباتر نماید و جلوۀ خاصی به فضای اتاق ببخشد.

سالن پذیرایی از مهم ترین قسمت های ساختمان می باشد که بسیار چشمگیر می باشد و اکثر افراد زمان بیشتری را در این فضا سپری می کنند. در نتیجه با خرید بهترین تابلو نقاشی برای تزئین دیوار اتاق نشیمن می توانید زیبایی فوق العاده ای را خلق نمائید. غالباً انتخاب طرح تابلوهای نقاشی به تنهایی می تواند معرف سلیقه و سبک مورد دلخواه شما باشد.

خرید تابلو نقاشی ارزان

در حال حاضر امکان خرید انواع تابلو نقاشی ارزان فراهم می باشد چون تنوع تابلوهای نقاشی بسیار گسترده می باشد. لازم به ذکر است که با توجه به دکوراسیون اتاق کودکان نیز امکان خرید انواع تابلو نقاشی کودکانه متناسب با شخصیت دختران و پسران نیز فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با استفاده از پرسنل مجرب، قادر به راهنمائی و مشاوره به مشتریان، در خصوص انتخاب بهترین تابلو نقاشی با طرح گل، مناظر طبیعی، تابلو های مناظر شهری و تابلوهای نقاشی سه بعدی با قیمت ارزان می باشد.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 866
نمایش همه
علاقه مندی ها ()