تابلو از معروف ترین لوازم دکوراتیو است که از گذشته تا به امروز برای تزئین دیوار از انواع تابلو به کار برده می شود. تابلو ها دارای مزایای متعددی می باشد که بیشتر می توان به تنوع طرح، قیمت ارزان و نصب راحت آن به دیوار اشاره نمود. نیاز به ذکر است که انواع تابلو گران قیمت نیز در بازار موجود می باشد و افرادی که توان مالی خرید تابلو لاکچری را دارند، می توانند برای طراحی دکوراسیون منزل ، محیط اداری و تجاری خود بر روی دیوار نصب کنند.

خرید و فروش تابلو

خرید و فروش تابلو در سبک مدرن و کلاسیک با طرح های متنوع اجرا می شود. انواع تابلو نقاشی طبیعی که حاصل نقاشی رنگ روغن، طراحی سیاه قلم، نقاشی آبرنگ، نقاشی گرافیتی و غیره می باشد که افراد مختلف بر اساس سلیقۀ شخصی و سبک مورد دلخواه خود، بهترین تابلو را برای تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان انتخاب می کنند. سبک های مختلف طراحی تابلو را در سراسر دنیا می توان مشاهده نمود که می توان به باروک، تونالیسم، تابلو فتورئالیسم، تابلو سبک باریزون، تابلو سبک سوررئالیسم، تابلو سبک مینیمالیسم و غیره اشاره کرد که ویژگی های خاص خود را دارند. همچنین به مرور زمان انواع تابلو مدرن طراحی و چاپ شده است که الهام گرفته از خط نوشته ها و اشعار می باشد که زیبایی خاصی به دکوراسیون بخشیده می شود.

قیمت خرید و فروش تابلو

قیمت خرید و فروش تابلو به جنس و کیفیت تابلو وابسته می باشد. همچنین ابعاد تابلو نیز در تعیین قیمت تابلو مؤثر می باشد. با ذکر این مباحث می توان به این مسئله پی برد که با خرید تابلو ارزان به راحتی می توان دکوراسیون را شیک و جذاب طراحی نمود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در زمینۀ فروش انواع تابلو مدرن، تابلو نقاشی و تابلوهای کلاسیک با کیفیت عالی فعالیت می کند.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()