دیوارکوب انواع مختلفی دارد. در واقع این شما هستید که با توجه به نیاز و بر مبنای سلیقه از دیوارکوب های مختلف بهره مند می شوید. دیوارهای پی وی سی از جمله دیوارهای تزیینی هستند که در چیدمان و دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرند. دیوارهای تولیدی بسیار باکیفیت بوده و مقاومت قابل توجهی از خود نشان می دهند. این دیوارها در نمونه های روکش دار و چاپی تولید می شوند.برای سفارش نصب دیوارکوب به سایت مراجعه کنید. 

دیزاین منزل با انواع دیوارکوب

نمونه دیوارهای روکش دار از جایگاه بالاتری برای بهره مندی از دیوارکوب برخوردار هستند. این موضوع به دلیل مقاومت بالای این نوع دیوارها می باشد. بسیاری از افراد گمان می کنند که این نوع دیوارها دارای وزن بالایی می باشند. این در حالی است که این دیوارها از وزن بسیار کمی برخوردار می باشند. همین موضوع بهره مندی و استفاده از آن ها را راحت و آسان می کند. این پانل های دیواری، مقاومت خوبی را در مقابل اشعه و سایش از خود نشان می دهند. برای خرید و فروش دیوارپوش به سایت مراجعه کنید. 

دیزاین منزل با انواع دیوارکوب

دیوارهای پی وی سی در 2 نوع حالت پر و خالی تولید می شوند. نمونه های توپر این دیوارکوب از قابلیت برش خوبی برخوردار می باشد. در واقع قدرت و اختیار شما در زمان بهره مندی از دیوارهای پی وی سی توپر افزایش می یابد. چون در چنین حالتی می توانید این دیوارها را به شکل مناسبی شکل دهید و به فرم دلخواه در آورید.

به طور کلی حمل دیوارکوب راحت و آسان بوده و به همین خاطر جایگزین خوبی برای سنگ، چوب و ... می باشد. دیوارکوب MDF از نمونه دیوارهای مقاوم در برابر ضربه می باشد. این مقاومت بالا همواره رضایت مشتریان را به دنبال دارد و به همین خاطر بیشتر افراد تمایل دارند از آن بهره مند شوند. این دیوارها به وسیله پیچ بر روی دیوار نصب می شوند. این نصب در کمترین زمان ممکن و به راحتی انجام می شود.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 692
نمایش همه
علاقه مندی ها ()