کاغذ دیواری از مشهورترین محصولاتی است که متناسب با تزئین دکوراسیون دیوار به کار برده می شود و طرح و جلوۀ خاصی به نمای ظاهری داخل ساختمان می بخشد. خرید و فروش کاغذ دیواری در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد چون زیبایی خارق العاده ای در نمای دکوراسیون بوجود می آورد. در سال های گذشته تنها افرادی که از توان مالی بالا برخوردار بودند می توانستند خرید کاغذ دیواری را انجام دهند ولی در حال حاضر صنعت چاپ کاغذ دیواری رونق یافته است که موجب افزایش تنوع طرح کاغذ دیواری شده است و تمام افراد می توانند متناسب با سبک دکوراسیون، بهترین کاغذ دیواری را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک

کاغذ دیواری مدرن و کاغذ دیواری کلاسیک از دسته بندی های اصلی محصولات کاغذ دیواری می باشد که طرح و رنگ بندی های مخصوص به خود را شامل می شود. به عنوان مثال کاغذ دیواری سه بعدی، انواع کاغذ دیواری طرح فانتزی، کاغذ دیواری کودکانه و انواع کاغذ دیواری طرح اشعار و خطوط از جمله انواع کاغذ دیواری مدرن می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. کاغذ دیواری طرح دار ساده، انواع کاغذ دیواری بافت دار، انواع نقش برجسته و مواردی از این قبیل می تواند در دستۀ کاغذهای دیواری کلاسیک برای تزئین دکوراسیون به کار برده شود.برای اطلاع از فروش انواع کاغذ دیواری کودک و نوجوان به سایت مراجعه کنید. 

قیمت انواع کاغذ دیواری

قیمت انواع کاغذ دیواری به جنس و کیفیت کاغذ دیواری وابسته می باشد. البته لازم به ذکر است که بیان نمود که با افزایش تنوع طرح کاغذ دیواری، قیمت خرید کاغذ دیواری کاهش یافته است و در حال حاضر امکان خرید کاغذ دیواری ارزان و در عین حال لوکس فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ فروش و پخش انواع کاغذ دیواری در تهران و شهرستان فعالیت می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()