تابلو کنواس از پرفروش ترین تابلوهای دکوراتیو موجود در بازار به شمار می رود که خیلی از افراد مشتاق به خرید آن هستند. علت نامگذاری "تابلو کنواس"، به دلیل استفاده از پارچۀ "کنواس" است که قابلیت چاپ پذیری را دارد. به همین دلیل از این نوع پارچه به عنوان بوم نقاشی استفاده می نمایند و هم اکنون شاهد فروش  تابلو کنواس در طرح های متنوع، در بازار هستیم. از ویژگی های شاخص تابلو کنواس می توان به دوام بالای آن اشاره نمود، ضمن آنکه می تواند جایگزین مناسبی برای تابلوهای چوبی تخته شاسی محسوب گردد. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز توزیع تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته اند در لیست محصولات خود، انواع تابلو دکوراتیو را عرضه نمایند.

خرید تابلو کنواس متناسب با دکوراسیون مدرن

تابلو کنواس چاپ شده و یا نقاشی را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. به طور کلی پارچه کنواس دلیل ویژگی های ساختاری که از آن برخوردار است، گزینۀ مناسبی برای نقاشی با متریال رنگ روغن، آکریلیک و یا چاپی محسوب می شود. به همین دلیل همواره شاهد عرضۀ انواع تابلو کنواس در طرح های مختلف هستیم. اگر به دنبال خرید تابلو کنواس هستید، متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و امروزی می توانید طرح های متنوعی را مشاهده نمائید. فروش تابلو دکوراتیو در ابعاد متفاوت در بازار انجام می پذیرد که می توانید تغییرات چشمگیر در فضای دکوراسیون داخلی ایجاد نمائید.

قیمت تابلو دکوراتیو بر مبنای سایز، کیفیت و طرح آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید جلوه ای خاص به فضای دکوراسیون ببخشید. بدون شک متناسب با فضاهای مختلف، می توانید با تابلو دکوارتیو، زیبایی خاصی در گوشه و کنار دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، اتاق میهمان و راهرو ایجاد نمائید. جهت مشاهدۀ طرح های پرفروش تابلو کنواس می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()