پوستر دیواری پتینه از دیگر سبک های جدید محصولات دیوارپوش به شمار می رود که توانسته اند متفاوت از مدل های قدیمی، با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته انجام دهند. پتینه یک هنر است که قابلیت قدیمی جلوه دادن اشیاء و هر دکوراسیونی را دارد. امروزه خیلی از افراد به طرح و تصاویر قدیمی علاقه مند هستند و به همین دلیل متناسب با فضایی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند از هنر پتینه بهره گیرند. خرید پوستر دیواری پتینه می تواند گزینۀ مناسبی برای ایجاد چنین تغییراتی محسوب گردد. فروشگاه دیوار دکور به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد، توانسته اند در لیست محصولات خود، انواع پوستر دیواری پتینه را عرضه نمایند.

مهمترین ویژگی پوستر دیواری پتینه

امروزه در خلق پوستر دیواری پتینه می توان خلاقیت و ایده های متفاوت طراحی گرافیکی و چاپ را می توان مشاهده نمود. بدین ترتیب اگر علاقه مند به تزئین دکوراسیون داخلی با استفاده از محصولات دیوارپوش هستید، به سهولت می توانید از مزایای پوستر دیواری پتینه برای قدیمی نمایش دادن یک محیط استفاده نمائید. گذشته از هر مسئله ای، شما به سهولت می توانید هر فضای دکوراسیون را با نصب پوستر دیواری زیبا و مجلل تزئین نمائید که البته امکان خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری پتینه ارزان و با کیفیت برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

نصب پوستر دیواری پتینه و هر طرح دیگری دارای مزایای متعددی است که می توان جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون اشاره نمود. به عبارتی متناسب با کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، توصیه می کنیم نسبت به انتخاب و خرید پوستر دیواری اقدام نمائید. اگر به دنبال این هستید که فضای دکوراسیون را به صورت قدیمی تزئین نمائید، پوستر دیواری سه بعدی پتینه می تواند بهترین گزینه برای شما محسوب گردد که می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()