قطعاً همۀ شما با مشاهدۀ صندلی راک، یاد خاطرات نوستالژی کودکانه ای که در کنار پدر بزرگ و مادر بزرگ هایتان می افتید. دورانی که آنها بر روی صندلی گهواره ای شکل خود می نشستند و مشغول مطالعۀ کتاب، قصه گویی، بافتنی بافتن و یا استراحت کردن در گوشۀ دنجی از خانه بودند. صندلی راک با عنوان صندلی راکینگ چیر نیز در بازار شناخته می شود و به دلیل طراحی خاص پایه های آن، شهرت جهانی پیدا کرد. صندلی راک طوری طراحی شده است که تنها از دو نقطه با زمین تماس دارد و دارای پایه های نیم دایره ای است که با کمترین فشار پا همچون گهوارۀ کودکان حرکت می کند و به همین دلیل خیلی از افراد از خرید صندلی راک لذت می برند. فروشگاه بهسازان چوب نیز توانسته متناسب با نیاز مشتریان، صندلی راک را در طرح های قدیمی و مدرن عرضه نمایند.

خرید صندلی راک مدرن

گذشتۀ ساخت صندلی راک به دوران کودکی فردی به نام بنجامین فرانکلین باز می گردد که در قرن 18 میلادی در شمال آمریکا زندگی می کرد و با انگیزۀ ساختن صندلی مشابه گهواره با استفاده از دو بال منحنی در پایه های صندلی توانست رویای خود را محقق سازد. امروزه در سطح جهانی می توانید شاهد فروش صندلی راک در طرح های متنوع و شیک باشید. خلاقیت در طراحی صندلی راک پاف دار و مکانیزم دار می توان مشاهده نمود. خرید کتابخانه چوبی را به صورت اینترنتی انجام دهید.

به طور طبیعی تاب خوردن، حالت آرامش بخشی را برای افراد بوجود می آورد. به همین دلیل افرادی که از کار روزمره خسته شده اند، نشستن بر روی صندلی راک را بیشتر از هر کار دیگری ترجیح می دهند. قطعاً در نوع خود، می تواند روش مناسبی برای تمدد اعصاب به شمار می رود. بدین ترتیب می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، مناسب ترین صندلی راک را انتخاب و خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()