پوستر دیواری شهری و تاریخی یکی از سبک های پرفروش پوستر در بازار به شمار می رود که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این هفته، در این مقاله قصد داریم به معرفی پوستر دیواری شهری و تاریخی بپردازیم و اینکه چه کاربردی دارد و تمایز آن با دیگر انواع محصولات دیوارپوش چیست؟ پوستر دیواری نسل جدید محصولات کاغذ دیواری به شمار می رود که چند سال اخیر شاهد گسترش نصب این نوع محصولات دیوارپوش بر روی دیوار می باشیم. استقبال از فروش پوستر دیواری شهری به دلیل تنوع سبک طراحی این محصولات می باشد. متناسب با فضای دکوراسیون سبک کلاسیک می توان از تصاویر جذاب این نوع پوسترهای دیواری استفاده نمود. فروشگاه دیوار دکور در لیست محصولات فروشگاه توانسته اند موفق به عرضۀ انواع پوستر دیواری شهری گردند.

خرید پوستر دیواری شهری و تاریخی قابل شستشو  

به طور کلی نصب پوستر دیواری در راستای تزئین فضای دکوراسیون انجام می پذیرد و به همین دلیل افراد مختلف با توجه به سلایق متفاوتی که دارند، می توانند از تصاویر متنوع این گونه محصولات دیوارپوش، تغییرات قابل توجهی در فضای دکوراسیون بوجود آورند. امروزه با نصب پوستر دیواری شهری و تاریخی که به نوعی بیان کنندۀ تاریخچۀ یک ملت و یا بنایی از مکان های تاریخی و یک شهر باشد، می تواند ماهیت فضا را متحول سازد.

بدون شک با نصب پوستر دیواری تاریخی که متعلق به روم باستان، تخت جمشید، شهرهای معروف ایران و هر کشور دیگری باشد، می توانید فضای دکوراسیون خود را با همان فرهنگ و سبک زندگی که مردم دارند، انجام دهید. نکتۀ مهمی که هنگام خرید پوستر دیواری تاریخی و شهری باید در نظر داشته باشید، قابل شستشو بودن و داشتن استحکام بالای کاغذ است. هم اکنون متناسب با فضای دکوراسیون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، مناسب ترین طرح پوستر دیواری شهری و تاریخی را انتخاب و با قیمت ارزان سفارش دهید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()