کاغذ دیواری مدرن از طرح های پرفروش محصولات دیوارپوش به شمار می رود. به طور کلی عموم افراد جهت ایجاد تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون داخلی از مزایای کاغذ دیواری استفاده می نمایند. با گذشت زمان تکنولوژی و فناوری ساخت محصولات دیوارپوش تغییرات شگرفی نموده است و تولید کنندگان توانسته اند موفق به چاپ کاغذ دیواری مدرن با قابلیت شستشو گردند. قطعاً افرادی که به دنبال نصب کاغذ دیواری برای محیط آشپزخانه هستند، می توانند این دسته بندی از محصولات دیوارپوش را تهیه نمایند. فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز بزرگ در زمینۀ فروش تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی منجمله انواع کاغذ دیواری، پوستر و تابلو های دکوراتیو می باشند.

خرید کاغذ دیواری مدرن و امروزی

هم اکنون جهت خرید کاغذ دیواری مدرن می توانید به مراکز توزیع محصولات دیوارپوش مدرن و امروزی مراجعه نمائید. فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید کاغذ دیواری نهفته است که در ادامۀ مقاله به برخی از موارد مهم آن اشاره می نمائیم. مواردی منجمله جنس و طرح کاغذ دیواری مدرن بر روی جلوه بخشیدن به فضاهای مختلف یک دکوراسیون داخلی مؤثر خواهد بود. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر متناسب با رنگبندی تجهیزات و لوازم خانگی می توانید مناسب ترین سبک طراحی کاغذ دیواری مدرن را تهیه نمائید.

قیمت کاغذ دیواری مدرن به عواملی همچون جنس کاغذ و طرح آن وابسته می باشد. البته جهت محاسبۀ هزینۀ کلی اجرای کاغذ دیواری می بایست هزینۀ نصب و میزان متراژ فضا را در نظر بگیرید. پارامترهای متعددی در انتخاب و خرید کاغذ دیواری مدرن وجود دارد که افراد می توانند متناسب با موقعیت های مختلف با در نظر گرفتن آنها، این گونه تجهیزات دکوراسیون داخلی را تهیه نمایند. جهت خرید کاغذ دیواری کودک و کاغذ دیواری سه بعدی مدرن می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی و قیمت محصولات موجود در فروشگاه، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()