پوستر دیواری یکی از مصالح موجود در بازار به شمار می رود که تغییرات قابل توجهی در فضای دکوراسیون داخلی ساختمان بوجود می آورد. به همین دلیل خیلی از افراد خرید پوستر دیواری را توانسته اند جایگزین نقاشی ساختمان نمایند. از آنجایی که شاهد عرضۀ انواع پوستر دیواری در طرح و رنگبندی متفاوت می باشیم، می توانید بهترین پوستر دیواری را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید. از سال های گذشته تا کنون شاهد نصب عکس هایی همچون پوستر با تصاویری از طبیعت و یا افراد مشهور بر روی دیوار بودیم که امروزه خلاقیت هنری با پیشرفت تکنولوژی توأم شده و شاهد چاپ انواع پوستر دیواری در طرح های متنوع و شیک می باشیم. با مراجعه به فروشگاه دیوار دکور می توانید برخی از طرح های پرفروش پوستر دیواری را مشاهده نمائید.

خرید پوستر دیواری با طراحی متنوع و شکیل

چاپ پوستر دیواری با تنوع طرح در سبک های مختلف انجام می پذیرد و بدین ترتیب افرادی که خواستار تزئین نمای دکوراسیون منزل هستند، می توانند بهترین تصاویر را انتخاب نمایند. تفاوت قابل توجهی میان کاغذ دیواری و پوستر دیواری وجود دارد که می توان به سبک طراحی، کیفیت چاپ و ویژگی های آن اشاره نمود. بارزترین ویژگی پوستر دیواری، قابل شستشو بودن این محصول دیوارپوش می باشد که دارای یک لایۀ pvc است که امکان نظافت سطوح خارجی پوستر را با استفاده از دستمال مرطوب فراهم می آورد.

امروزه خیلی از افراد توانسته اند با صرف کمترین هزینه موفق به ایجاد تغییرات شگفت انگیز در نمای داخلی قسمت های مختلف منزل و یا محیط کار گردند. بنابراین متناسب با فضای دکوراسیون های مختلف به سهولت می توان از تصاویر متنوع پوستر دیواری سه بعدی استفاده نمایند. جهت مشاهدۀ مدل های جدید و سفارش آنلاین خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری همراه با خدمات نصب می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()