آینه کنسول همراه با میز طراحی و به فروش رسانده می شود. در این پست قصد داریم به برخی از ویژگی های این محصول دکوراتیو بپردازیم که بتواند راهنمای انتخاب و خرید شما به شمار آید. کاربرد عمدۀ میز و آینه کنسول در فضای دکوراسیون منزل می باشد که افراد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی، قیمت و فضای خالی که در اختیار دارند، اقدام به خرید آینه کنسول می نمایند. خیلی از افراد، از فضای میز کنسول برای قرار دادن وسایل تزئینی و لوکس استفاده می نمایند. عمدتاً افرادی که در فضای منزل، دارای محوطۀ خالی و بی کاربرد هستند، خرید آینه کنسول را بهترین گزینه در نظر می گیرند. فروشگاه بهسازان چوب به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، در لیست محصولات خانگی چوبی، آینه کنسول را در طرح های شیک مدرن و کلاسیک عرضه می کنند.

خرید آینه کنسول ارزان

میز و آینه کنسول از اقلام اصلی لوازم خانگی به شمار نمی رود ولی همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، به منظور تزئین فضای دکوراسیون داخلی خریداری می شود. چرا که قیمت آینه کنسول در گذشته بالا بود ولی با گذشت زمان، تولید کنندگان لوازم خانگی چوبی توانستند با خلاقیت و بهره گیری از مشتقات چوب مثل نئوپان بتوانند موفق به تولید و فروش میز و آینه کنسول ارزان گردند.

هم اکنون متناسب با سبک های متفاوت طراحی دکوراسیون، امکان خرید آینه کنسول ارزان و با کیفیت فراهم می باشد. به طور کلی سلایق متفاوتی در انتخاب و خرید تجهیزات خانگی وجود دارد چون همواره شاهد تنوع محصولات در این نوع تجهیزات دکوراتیو می باشیم. جهت سفارش اینترنتی خرید صندلی راک و آینه کنسول می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر چندین سال است که خدمات فروش اینترنتی به مشتریان ارائه می دهند که می توانید شما نیز بهره مند گردید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 517
نمایش همه
علاقه مندی ها ()