تخت دو طبقه بهترین محصول برای والدینی است که فضای کافی برای تخصیص اتاق جداگانه برای هر یک فرزندان خود ندارد. بدین ترتیب با خرید  تخت دو طبقه تلاش می کنند تخت خواب استاندارد و با کیفیتی را برای فرزندان خود فراهم سازند. بدون شک انتخاب تخت مناسب بر روی فعالیت های روزمره تأثیر مثبت ندارد. پارامترهای متعددی در انتخاب تخت خواب مؤثر است و به همین دلیل این مقاله را به این موضوع اختصاص داده ایم. فروشگاه بهسازان چوب در حوزۀ فروش تجهیزات و کلیۀ لوازم خانگی چوبی در تهران راه اندازی شده است. در لیست سرویس خواب این مرکز، به سهولت می توانید تخت خواب دو طبقه مورد پسند خود را انتخاب نمائید.

خرید تخت دو طبقه کودکانه و بزرگسال

تخت دو طبقه به دلیل سبک طراحی که از آن برخوردار است، موارد کاربرد آن را در محیط های مختلفی منجمله خوابگاه ها، اتاق رختکن در محیط های نظامی و درمانی، قطارها، مکان های اقامتی عمومی، گرماخانه، اردوگاه ها و ... مشاهده نمود. بدین ترتیب متقاضی برای خرید تخت دو طبقه در ایران و دیگر کشورها بسیار است. بدین ترتیب تولید کنندگان سرویس خواب، متناسب با رده های سنی مختلف اقدام به تولید و فروش تخت دو طبقه کودکانه، نوجوان و بزرگسال نموده اند.

بدین ترتیب مؤسسات، ارگان ها و عموم افراد می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و نیاز مجموعه اقدام به خرید تخت دو طبقه در ابعاد استاندارد نمایند. قیمت تخت دو طبقه بر اساس سایز، جنس و مدل آن تعیین می گردد. هم اکنون فروش تخت دو طبقه فلزی و چوبی در طرح های شیک و ساده در سطح بازار قابل مشاهده می باشد. بدین ترتیب اگر به دنبال خرید سرویس تخت دو طبقه که علاوه بر تخت، امکان خرید قطعات دیگری همچون  خرید کمد لباس و یا میز آرایش سِت نیز برای شما فراهم می باشد که می توانید در ابتدا نگاهی به محصولات سرویس خواب فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()