کاغذ دیواری داماسک با عنوان داماس نیز شناخته می شود و از جمله محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری به شمار می رود. این سبک از طراحی کاغذ دیواری از گذشته تا به امروز در طراحی نمای دکوراسیون های مختلف ملاحظه می شود. فروش کاغذ دیواری داماسک در طرح و رنگبندی های متنوع صورت می گیرد و به منظور تزئین پوشش هر سطوحی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر جهت پوشش دهی دیوارهای سالن پذیرایی، اتاق ها، راهرو و لابی می توانند از زیبایی طرح های کاغذ دیواری داماسک استفاده نمایند.

خرید کاغذ دیواری داماسک لوکس

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز فروش محصولات دیوارپوش تأسیس شده است که توانسته بر حسب نیاز مشتریان، طرح های متنوعی از کاغذ دیواری و پوستر را عرضه نمایند. هیچ محدودیتی در انتخاب و به کارگیری محصولات دیوارپوش در نمای دکوراسیون ندارد و به همین دلیل بسیاری افراد در اولین قدم جهت تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی اقدام به خرید کاغذ دیواری داماسک می نمایند.

طراحی کاغذ دیواری داماسک با پس زمینۀ رنگ های کنتراست صورت می گیرد تا بدین وسیله بتوانند فضای دکوراسیون را شیک و مجلل تزئین نمایند. معمولاً انتخاب این سبک از محصولات دیوارپوش باعث لاکچری و لوکس نمایش دادن دکوراسیون داخلی می شود و به سهولت می توانید متناسب با محیط های مختلف از ترکیب رنگ های مختلف جهت رعایت همخوانی فضا استفاده نمائید.

معمولاً طراحان دکوراسیون داخلی زمانی که از کاغذ دیواری داماسک در تزئین نمای دکوراسیون استفاده می نمایند، جهت پوشش قسمت های مختلف دیوار از کاغذ دیواری با طرح های ساده استفاده می شود تا مکمل یکدیگر باشند و بتواند زیبایی محیط را دو چندان نماید. جهت سفارش  خرید تابلو کنواس و کاغذ دیواری داماسک در طرح های شیک و امروزی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()