لباس از جمله وسایل شخصی است که هر فرد متناسب با نیازی که دارد تهیه می کند.با توجه به تنوع و تعدد لباس هایی که هر شخص به تنهایی دارد، می بایست فضای مناسبی برای نگهداری پوشاک فراهم نمود. طراحی کمدهای لباس به همین منظور صورت می گیرد. با گذشت زمان در سطح بازار شاهد فروش کمد لباس با طرح های متنوع رونق یافت و عموم افراد به راحتی می توانستند متناسب با حجم لباس هایی که دارند، بتوانند  کمد لباس مناسب را خریداری نمایند. هدف اصلی از طراحی کمد لباس، این است که افراد بتوانند به فضای منزل نظم ببخشند و وسایل شخصی خود را مرتب دسته بندی نموده و در مکان های مناسبی قرار دهند.

خرید کمد لباس چوبی درب لولایی

امروزه افراد جهت خرید کمد لباس می بایست یک سری نکات مهم را در ابتدا ملاک انتخاب خود در نظر بگیرند که می توان به ابعاد کمد، تعداد طبقات، طرح، جنس بدنه و طبقات و فضای خالی که در اختیار دارند اشاره نمود. هر کدام از این موارد به شما کمک می کند که بتوانید بهترین کمد لباس را خریداری نمائید. انتخاب کمد لباس مناسب به شما کمک می کند که بتوانید به فضای اتاق نظم بخشیده و لوازم شخصی هر یک از اعضای خانواده را در فضایی مناسب و کاملا تفکیک شده قرار دهید.

از آنجایی که روز بروز از مساحت خانه ها کاسته می شود و فضای زیادی برای قرار دادن کمدهای لباس در ابعاد بزرگ وجود ندارد، تولید کنندگان توانسته اند علاوه بر طراحی کمد لباس درب لولایی، انواع کمد لباس درب ریلی را تولید و روانه بازار نمایند. قطعا طراحی کمد لباس دیواری به عنوان یک طرح ایده آل در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی نظر هر بیننده ای را جلب نموده است. ضمن آنکه در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه های عرضه لوازم خانگی چوبی می توانید کمد لباس چوبی درب ریلی خریداری نموده و دیگر نگران فضایی که هنگام باز کردن درب کمد ممکن است اشغال شود، نباشید. جهت  خرید صندلی راک و کمد لباس می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()