صندلی راک را می توان در لیست محصولات فروشگاه بهسازان چوب در طرح های متنوع و شیک خریداری نمود.  صندلی راک همان صندلی گهواره ای است که دارای پایه های نیم دایره ای می باشد که امکان تکان خوردن آرام صندلی را برای فرد فراهم می سازد. تا کنون استفادۀ این سبک از صندلی را توسط مادربزرگان و پدر بزرگ ها ملاحظه نموده اید. خاطرات خوشایندی را برای شما تداعی می کند و به همین دلیل همچنان شاهد تولید و فروش صندلی راک در طرح های شیک و مدرن می باشیم. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی در حال فعالیت می باشد و توانسته به اقتضای نیاز مشتریان، محصولاتی با کیفیت به فروش برسانند.

دلایل استقبال از خرید صندلی راک  

امروزه این صندلی به سبک کاملاً متفاوت طراحی شده و افراد می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی خود، آن را تهیه نمایند. صندلی راک مکانیزم دار که مجهز به پاف می باشد به فرد امکان قرار دادن پاها را بر روی پاف فراهم می سازد. بدین ترتیب فرد به حالت خوابیده می تواند بر روی صندلی راک استراحت نماید. همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، علت استقبال از خرید صندلی راک این است که افراد حس راحتی و ریلکسیشن بیشتری خواهد داشت و حس نوستالژی برای آنان تداعی می کند. با افزایش دغدغه های روزمره، افراد بیش از گذشته نیاز به اسباب و لوازم جهت رفاه زندگی خود دارند. به همین دلایل خیلی از افراد خواستار خرید صندلی راک چوبی برای خود و یا فرزندان می باشند.

تجدد قوا و استراحت کردن بر روی وسیله ای که به صورت متناوب تکان می خورد، باعث آرامش مغز می شود که در نتیجه حس آرامش و ریلکس شدن را برای فرد بوجود می آورد. در صورت تمایل به خرید کتابخانه خانگی و صندلی راک ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و محصول مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()