اگر در صدد برای خرید تخت دو نفره می باشید و اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی های مهم این سرویس خواب ندارید، پیشنهاد می کنیم تنها چند دقیقه از وقت خود را برای مطالعه این مقاله اختصاص دهید. سبک طراحی و تولید سرویس های خواب دو نفره تغییرات قابل توجهی نموده است و این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر بتوانند تخت خواب با کیفیت تهیه نمایند. تخت دو نفره در ابعاد متفاوت ساخته می شود و افراد متناسب با فضای اتاق خواب به سهولت می توانند مناسب ترین سرویس خواب را تهیه نمایند. با مراجعه به فروشگاه بهسازان چوب می توانید نگاهی کلی به هر یک از محصولات سرویس خواب که توسط این مجموعۀ معتبر عرضه می شوند، داشته باشید.

خرید تخت دو نفره جکدار و ویژگی مهم آن

پارامترهای متعدد می بایست هنگام خرید تخت دو نفره در نظر گرفته شود که می توان به جنس بدنۀ تخت خواب اشاره نمود. با در نظر گرفتن این موضوع مهم که ساختمان های کم مساحت دارای اتاق خواب هایی با متراژ پایین می باشند، افراد می بایست متناسب با فضای اتاق تخت خواب مورد پسند خود را تهیه نمایند. تخت دو نفره با کفی جکدار سبک متفاوتی از طراحی سرویس خواب به شمار می رود چون امکان استفاده از فضای زیرین تخت را برای افراد فراهم می سازد. بنابراین افرادی که فضای کافی برای قرار دادن کلیۀ وسایل خود در محیط اتاق خواب ندارند، می توانند از فضای باکس کفی تخت جکدار برای نگهداری وسایل بلا استفاده و کم کاربرد استفاده نمایند. فروش صندلی راک از طریق سایت انجام می گیرد.

همانطور که می دانید جهت خرید سرویس خواب دو نفره تنها زیبایی ظاهری آن حائز اهمیت نیست و کیفیت بدنۀ تخت از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت تهیۀ تخت خواب شیک با دوام می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()