آینه کنسول یکی از وسایل دکوری زیبا جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی منزل تهیه می گردد. انتخاب طرح میز و آینه کنسول به تنهایی می تواند زیبایی محیط را دو چندان نماید. چندین دهه شاهد طراحی و ساخت انواع میز و  آینه کنسول در طرح های متنوع و شکیل می باشیم که در سطح بازار عموم افراد می توانند متناسب با توان مالی و سبک طراحی دکوراسیون داخلی، اقدام به خرید آینه کنسول نمایند. به طور کلی جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط اداری و تجاری از زیبایی نمای لوازم دکوراتیو بهره گرفته می شود. فروشگاه بهسازان چوب بر روی تأمین و فروش لوازم و وسایل خانگی و اداری متمرکز است و توانسته به منظور جلب رضایت مشتریان، امکان خرید آینه کنسول را در طرح های متنوع فراهم آورد.

انتخاب بهترین میز و آینه کنسول

افراد زیادی جهت تزئین فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، از زیبایی نمای میز و آینه کنسول در رنگبندی متفاوت استفاده می نمایند. هر چه ابعاد میز کنسول در مساحت کوچک، بزرگ تر باشد باعث کوچک تر نشان دادن فضا می گردد. این در حالی است که هنگام خرید آینه کنسول، ابعاد و رنگ قاب آینه بر جلوۀ دکوراسیون داخلی می افزاید. متناسب با فضای دکوراسیون لوکس و مجلل، امکان خرید آینه کنسول لوکس ارزان برای افراد مهیا می باشد. متناسب با سبک های مختلف چیدمان لوازم دکوراسیون داخلی، افراد به سهولت می توانند آینه کنسول مدرن و یا کلاسیک مورد پسند خود را با متریال متفاوت تهیه نمایند. فروش تاب ریلکسی در سایت در طرح های متنوع انجام می گیرد. 

خرید آینه کنسول مدرن پیشنهاد مناسبی برای افرادی است که طرفدار چیدمان دکوراسیون داخلی ساده با حفظ فضای خلوت می باشند. قیمت آینه کنسول بر اساس جنس متریال، ابعاد و کیفیت آنها تعیین می گردد. با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به سهولت می توانید پس از بررسی هر یک از انواع میز و آینه کنسول، محصول مورد پسند خود را تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()