امروزه اکثر افراد بر روی تخت خواب استراحت می کنند. از این رو تولید کنندگان سرویس خواب با بررسی تمام جوانب، متناسب با نیاز بازار، انواع تخت خواب در طرح های متنوع تولید و عرضه نمایند. تخت دو طبقه نیز یکی از انواع تخت خوابی است که توسط مجموعه های تولیدی سرویس خواب طراحی و تولید می شود. همانطور که می دانید با کوچک تر شدن آپارتمان ها و افزایش قیمت ملک برای عموم افراد تهیۀ اتاق اختصاصی برای هر یک از فرزندان آنها فراهم نمی باشد. از این رو طراحی تخت دو طبقه می تواند نیاز والدین را برآورده سازد. ضمن آنکه برخی از محیط های درمانی و دولتی نیازمند به تهیۀ تخت خواب برای پرسنل خود می باشند که می توانند از مزایای  تخت دو طبقه بهره مند گردند. در حال حاضر توسط فروشگاه بهسازان چوب شاهد فروش تخت دو طبقه در طرح های متنوع می باشیم و افراد متناسب با توان مالی و سلیقۀ شخصی، تخت خواب مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

فاکتورهای مهم و اساسی جهت خرید تخت دو طبقه

هنگام خرید تخت دو طبقه همچون هر سرویس خواب دیگری نیاز به بررسی یک سری نکات دارد. در واقع یک تخت خواب دو طبقه استاندارد دارای یک سری ویژگی های مشخص است که در ادامۀ پست به برخی از آنها اشاره می نمائیم. داشتن ارتفاع، طول و عرض مناسب، جنس تختخواب، تجهیز بودن به نردبان مستحکم، داشتن نرده برای تخت فوقانی و داشتن بدنۀ مقاوم برخی از موارد مهم و اساسی هستند که در زمان خرید تخت دو طبقه بایستی مورد توجه قرار گرفته شود. با توجه به اینکه خواب و استراحت یک نیاز اساسی برای انسان ها محسوب می شود. انتخاب نوع تخت خواب جهت رفع خستگی از فعالیت های روزمره از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت انتخاب و  خرید صندلی راک و تخت دو طبقه می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب را مشاهده نموده و سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()