در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی به معرفی انواع پارچه مبلی و ویژگی های مهم آنها بپردازیم. یکی از موارد مهم و اساسی که هنگام خرید مبل برای خریدار حائز اهمیت است، نوع پارچه مبلی می باشد. در واقع به دلیل استفادۀ مکرر از مبلمان، جنس پارچه مبل مهم است و نقش بسزایی در طول عمر مبلمان خواهد داشت. به طور کلی اگر کیفیت پارچه مبلی خوب نباشد، می تواند باعث کاهش طول عمر مبلمان و خیلی زود فرسوده می شوند. در زمان خرید مبلمان، توجه به پارچه مبلی ضرورت دارد و شناخت نسبت به ویژگی های هر یک از پارچه حائز اهمیت می باشد.

جهت سفارش انواع پارچه مبلی می توانید به فروشگاه دیجی چوب مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش لوازم خانگی از جمله مبلمان، انواع میز، آینه کنسول، سرویس خواب و ... فعالیت می کند. از این رو توانسته اند امکان خرید پارچه های مبلی را فراهم نموده اند. فروش مبل راحتی در تنوع طرح و رنگ بندی بالا از طریق سایت انجام می گیرد. 

ویژگی های مهم پارچه مبلی با دوام

پارچه مبلی مازراتی، پارچه مبلی ملیتا، مایا، ملما و ... از جمله انواع پارچه مبلی موجود در بازار به شمار می روند. بدین ترتیب تولید کنندگان مبلمان به سهولت می توانند جهت خرید انواع پارچه مبلی به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نموده و از میان تنوع بالای پارچه های مبلی با کیفیت، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهند. پارچه مبلی با الیاف طبیعی و پارچه مبلی با الیاف مصنوعی دو دسته بندی اصلی از انواع پارچه مبلی به شمار می روند که در زمان خرید پارچه مبلی باید بدان توجه داشته باشید. قیمت پارچه مبلی بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان جنس و کیفیت آن اشاره نمود. جهت خرید اینترنتی پارچه مبلی با الیاف کتان، پشم، ویسکوز ریون، استات، لینن و ... می توانید به سایت فروشگاه دیجی چوب مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیجی چوب

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()