ویژگی کلی کاغذ دیواری مدرن

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که کاغذ دیواری مدرن چیست و به طور کلی چه ویژگی هایی دارد؟ اگر تا پایان ما را همراهی کنید، این مسائل در مقاله ما مورد بررسی قرار خواهند گرفت.کاغذ دیواری مدرن پرکاربردترین نوع کاغذ دیواری دیوار دکور است. این محصول دارای مزایا و ویژگی های مختلفی از جمله: رنگ های مختلف، الگوهای متنوع، قیمت مناسب، مقاومت در برابر آلودگی و مقاومت در برابر سایش است.

  • با توجه به اینکه الیاف کاغذ دیواری دیوار دکور ماندگاری بسیار بالایی دارند، مواد عملاً فرسوده نمی شوند. همچنین در برابر آتش، رطوبت و بخار زیاد، بسیار قوی تر و مقاوم تر از سایر نمونه های موجود در بازار هستند.
  • کاغذ دیواری مدرن،  بدون دخالت آلاینده ها و مواد مضر ساخته شده و محصولی سازگار با محیط زیست می باشد، به همین منظور شما نباید هیچ گونه نگرانی بابت شیمیایی بودن آن ها داشته باشید. فروش کاغذ دیواری سه بعدی توسط این مجموعه انجام می گیرد.
  • کاغذ دیواری دیوار دکور دارای روکش نسوز است، به این معنی که با این کاغذ دیواری امنیت بیش تری برای خانه و محل کار شما حاصل می شود.
  • به علاوه نصب کاغذ دیواری مدرن آسان است و می توانید خودتان آن را انجام دهید. البته باید قبل از فرایند نصب، اطلاعات مناسب با این کار را به دست بیاورید.
  • حفظ و نگهداری ازکاغذ دیواری بسیار ساده است؛ می توانید آن ها را بشویید یا گردگیری کنید. اما ساختار آن ها تغییر نمی کند.
  • در صورت شست و شوی انواع کاغذ دیوار دکور، آن ها به سرعت خشک می شوند، زیرا سازگاری بالایی با محیط زیست و محیط اطراف دارند.
  • به دلیل تنوعی که در انواع کاغذ دیواری مدرن وجود دارد، شما می توانید نمونه های مختلفی از آن را ازفروشندگان کاغذ دیوار دکور انتخاب کنید و یا به سفارش این محصول از سایت های تخصصی ما بپردازید.

     فروشگاه دیوار دکور 

    آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

    ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

    فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

    تلفن:   021.33879693 

    موبایل: 09127983841

     پشتیبانی: 021.33223750

    ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 799
نمایش همه
علاقه مندی ها ()