مشخصات کلی تخت دو نفره

تخت دو نفره باکیفیت و با دوام، به تدریج به یکی از پرفروش ترین محصولات ما تبدیل شده است. در واقع مزیت اصلی تخت دو نفره بهسازان چوب این است که یک محصول همه کاره و مقرون به صرفه است و به ویژه در خانه هایی که فضای خالی ندارند، کاربرد دارد.

مهم است که تشک تخت دو نفره راحت باشد و با نیازهای افراد سازگار باشد. از جمله ویژگی های اصلی که باید به آن توجه کنیم عبارتند از: عرض و ضخامت تشک تخت بهسازان چوب، کیفیت مواد اولیه و ...

اگر قصد خرید تخت دو نفره را دارید اما تصمیم خود را نگرفته اید، امروز قصد داریم با فهرست کردن مزیت های اصلی تخت های دونفره، شما را برای خرید محصول متقاعد کنیم:

  • اجازه استفاده بهتر از فضا را می دهند

یکی از برجسته ‌ترین مزایای تخت‌ بهسازان چوب این است که عمر مفید آن‌ها می‌تواند بسیار طولانی باشد. طول تخت دو نفره به اندازه یک تخت استاندارد است و طرح‌های آن‌ها معمولاً هم برای اتاق بزرگسالان و هم برای نوجوانان مناسب است. قرارگیری آن می تواند سبب ایجاد نظم در دکوراسیون داخلی اتاق شود.

  • آنها بسیار متنوع هستند

تخت های بهسازان چوب نه تنها جلوه زیبایی به محیط می بخشد و آن را به فضایی متفاوت تبدیل می کند، بلکه تنوع بالایی دارد. محدود بودن تنوع مدل های تخت مستحکم مرغوب باعث می شود که نوعی سردرگمی در انتخاب به وجود بیاید. حال اینکه وجود طرح های متفاوت از تخت های دو نفره، انتخاب را آسان تر می کند. فروش آینه کنسول با قیمت های مختلفی انجام می گیرد. 

  • نسبت به آنچه ماندگاری دارند بسیار ارزان هستند

تختی با برند بهسازان چوب، ماندگاری فوق العاده ای دارد و تا سال های طولانی قابلیت استفاده خود را حفظ می کند. ممکن است گمان کنید با توجه به زمان ماندگاری، قیمت بالایی دارد. در صورتی که قیمت تخت دو نفره در مقایسه با سایر محصولات بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()