پوستر دیواری از دیگر محصولات دیوارپوش به شمار می رود که توانسته اند به صورت خلاقانه، تغییرات قابل توجهی در طراحی تصاویر این نوع محصولات دیوارپوش بوجود آورند. امروزه بیش از گذشته افراد علاقه مند به استفاده از این نوع دیوارپوش هستند چون صنعت طراحی و چاپ پوستر دیواری متفاوت از سبک طراحی کاغذ دیواری قدیمی صورت می گیرد و به نوعی عموم افراد را به خود جلب نموده است. فروش پوستر دیواری در طرح و ابعاد متفاوتی صورت می پذیرد. بنابراین طراحان دکوراسیون داخلی می توانند متناسب با موقعیت های مختلف از طرح های متنوع و جذاب پوستر دیواری استفاده نمایند.

فروشگاه دیوار دکور یکی از مراکز پرفروش در حوزۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله پوستر دیواری، کاغذ دیواری و ... فعالیت دارد. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید پوستر دیواری برای محل سکونت خود هستند، می توانند با ملاحظۀ تصاویر و مشخصات فنی محصولات، مناسب ترین پوستر دیواری را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

مهمترین تفاوت میان کاغذ دیواری و پوستر دیواری

تفاوت عمده ای که میان کاغذ دیواری و پوستر دیواری وجود دارد، مشخصات فنی و همچنین سبک طراحی تصاویر چاپ شده بر روی محصولات می باشد. در حال حاضر امکان تبدیل تصاویر به پوستر دیواری سه بعدی وجود دارد. افرادی که قصد تزئین دکوراسیون اتاق را با تصاویر شخصی خود تزئین نمایند، می توانند اقدام به خرید پوستر دیواری سفارشی در ابعاد مختلف نمایند. امروزه بیش از گذشته جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل از زیبایی تصاویر پوستر دیواری استفاده می کنند.

عموم افراد به راحتی می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی که دارند، از میان پوستر دیواری PVC، دیوارپوش با دوام، زیبا و شیک تهیه نموده و از آن جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و دیگر قسمت های منزل استفاده نمایند. جهت مشاهدۀ لیست قیمت خرید پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری گل می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، پوستر دیواری مورد پسند خود را سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()