آینه کنسول از وسایل تزیینی و دکوراسیون منزل می باشد که از جذابیت بالایی برخوردار است و امروزه در بسیاری از خانه ها این وسیله مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لوازم دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بسیار مهم بوده و می تواند در زیبایی و جذابیت دکوراسیون موثر باشد و  آینه کنسول یکی از لوازم مجلل و باید که اگر در سبک و طرح مناسب با دکوراسیون انتخاب شود، تاثیرات قابل توجهی را در منازل خواهد گذاشت.

در ابتدا در کاخ ها و ساختمان های سلطنتی از این وسیله استفاده می‌شد و کم ‌کم در دکوراسیون غربی و اروپایی از آینه کنسول استفاده کردند و امروزه در کشور ما نیز این وسیله توسط اقشار مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید آینه کنسول بسیار مهم است که بتوانید این وسیله را به قیمت مناسب از تولید کننده تهیه کنید. با مراجعه به سایت بهسازان چوب می توانید انواع لوازم چوبی منازل مانند آینه کنسول را خریداری نمایید. خرید تخت دو نفره باید از مراکز معتبر انجام شود، بنابراین به سایت بهسازان چوب مراجعه نمایید.

انواع اینه کنسول با طرح های جذاب

انواع آینه کنسول ها با طرح های مختلف و در رنگ بندی متنوع به فروش می‌ رسند که از جنس سرامیک و مرمر در آنها استفاده شده است و از انواع دیگر آینه کنسول ها که بسیار رواج بالایی دارد آینه کنسول های چوبی میباشد که از چوب درختان مختلف مانند درخت راش ، گردو و غیره در ساخت آنها استفاده شده و از متریال دیگر از جمله فلز، شیشه ،سرامیک و غیره در کنار آن به کار رفته است. آینه کنسول در سبک های مختلفی از جمله مدرن صنعتی کلاسیک و فانتزی و غیره به تولید می‌رسد و بهسازان چوب ارائه دهنده انواع آینه کنسول در طرح های زیبا و جذاب می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()