تابلو از لوازم مهم در دکوراسیون داخلی می باشد . متاسفانه برخی از افراد از لوازم دکواتیو در دیزاین داخلی خود بهره نمی برند. اما باید توجه داشته باشید لوازم دکوراتیو همانند تابلو ، مجسمه، سایر لوازم تزئینی می توانند تاثیرات قابل توجهی را در زیبایی و جذابیت یک دکوراسیون داشته باشند. در این میان تابلو ها جذابیت زیادی را در دیزاین داخلی گذاشته و دیوار های خالی بهتری  گزینه برای قرار گیری یک تابلوی مناسب می باشند. تابلو ها باید در نوع درستی انتخاب شوند و مناسب با مکان مورد نظر باشند.یکی از انواع تابلو ها، تابلو فنگ شویی می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تابلو فنگ شویی چیست؟

تابلو های فنگ شویی ، تابلو هایی هستند که دارای انرژی زیادی بوده و بر روحیه افراد اثرات مطلوبی می گذارند مثلا تابلو های کوهستان می تواند تاثیرات بالایی بر روی روحیه ما بگذارد و روحیه ای محکم و قدرتمند را در ما پرورش می دهد، همین طور تصاویری از طبیعت و آب می تواند آرامش را به ما منتقل کند و انرژی ما را بالا ببرد. بنابراین انواع تابلو فنگ شویی برای جریان انرژی بسیار مناسب می باشند.

فروش تابلو فنگ شویی با کیفیت بالا

در زمان خرید تابلو فنگ شویی باید به کیفیت آن توجه داشته باشید تا بتوانید این تابلو ها را در کیفیت خوبی تهیه کنید زیرا در صورت بی کیفیت بودن تابلو، جذابیت بالایی نخواهد داشت. از تابلو های فنگ شویی می توانید در منازل، محیط های کاری و... استفاده کنید و از آن بهره ببرید. فروشگاه دکور آفیس انواع تابلو فنگ شویی را با قیمت بسیار مناسب برای شما در نظر گرفته است و به دلیل این که این مجموعه تولید کننده است، قیمت گذاری بسیار خوبی را برای فروش تابلو مانند فروش تابلو ست و... در نظر گرفته است.

فروشگاه دکور آفیس

 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()